Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 37328
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 07 آبان 1401 - 14:13 |

تركیب كتاب و فیلم در «به توان هفت» رادیو

تركیب كتاب و فیلم در «به توان هفت» رادیو

رادیو صبا در برنامه «به توان هفت» با تركیب فیلم پاییز خاطره انگیزی برای مخاطبان می سازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «به توان هفت» عنوان یك برنامه فرهنگی است، كه با شروع فصل پاییز از رادیو صبا پخش می شود. این برنامه با محوریت روایت و قصه گویی با موضوع فرهنگ عامه با اجرای امیرحسین مدرس تقدیم مخاطبان می شود.
«به توان هفت» با شعار زندگی را به توان هفت برسان در روزهای پاییزی به ورق زدن دنیای ادبیات و سینما در كنار زندگی می پردازد.
روایت داستان های شنیدنی از كتاب های جالب در كنار پخش دیالوگ های فیلم ها این برنامه را جالب كرده است. روز سه یكشنبه هشتم آبان در این برنامه بخش هایی از كتاب میراث اثر فیلیپ راث برای مخاطبان خوانده می شود و همراه با آن دیالوگ های ماندگار و شنیدنی فیلم روسری آبی پخش می شود.

كتاب میراث نوشته فیلیپ راث به نوعی زندگی‌نامه خود او است. او در این كتاب از رابطه‌ی خود با پدرش نوشته است. كتاب را هم با ماجرای فلج شدن ناگهانی صورت پدرش آغاز می‌كند و در ادامه از خاطراتی كه با او دارد می‌گوید و آن را به زندگی‌اش در حال حاضر پیوند می‌زند.

در خلاصه داستان فیلم روسری آبی آمده است، «رسول رحمانی» مالك یك مزرعه گوجه‌فرنگی است و كارخانه‌ای هم در كنار آن دارد. او كه چند سال پیش همسرش را از دست داده‌است، تنها زندگی می‌كند. «نوبر كردانی» زنی است كه سرپرستی خانواده‌اش را به عهده دارد و ناچار است كار كند. او به همراه چند زن دیگر برای كار در مزرعه انتخاب می‌شود و …

«به توان هفت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۳:۳۰ به تهیه كنندگی مژگان فرزین و اجرا امیرحسین مدرس تقدیم مخاطبان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.