Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 29784
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 24 مهر 1400 - 13:23 |

تشکیل شورای عالی معلولان در رادیو

تشکیل شورای عالی معلولان در رادیو

به همت گروه برنامه ساز«شش نقطه» از رادیو تهران و همکاری معاونت صدای رسانه ملی، شورای عالی معلولان در رادیو راه اندازی می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ علیرضا مبینی،  مدیر گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران در روز جهانی عصای سفید از تشکیل شورای عالی معلولان در رادیو خبر داد و گفت: برنامه«شش نقطه» که امسال وارد هفتمین سال تولید خود شده است با رویکرد توجه به قشر دوست داشتنی و پر تلاش نابینا و کم بینای کشور تولید می شود.

توجه به مطالبات و همچنین بازتاب موفقیت های این قشر ویژه و پیگیری درخواست های آنها از نهادهای مختلف جزو ماموریت های این برنامه در شبکه رادیویی تهران است.

با تلاش تیم برنامه ساز شش نقطه که تمامی این عزیزان از نابینایان هستند و همکاری معاونت صدای رسانه ملی، به زودی شورای عالی معلولان در معاونت صدا تشکیل خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: راهبری این شورا بر عهده دکتر حمیدرضا صحراگرد، مدیر شبکه رادیویی تهران و بنده مدیر گروه اخلاق و زندگی شهروندی است. وظیفه این شورا طراحی موضوعاتی حول محور معلولین و سبک زندگی آنهاست.

مبینی اذعان داشت: هر یک از شبکه های رادیویی موظف هستند با توجه به رسالت و رویکردهای شبکه شان نسبت به برنامه سازی ویژه معلولین اقدام کنند، تا برنامه هایی متناسب با دغدغه ها و نیازهای معلولین تهیه و پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.