Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 42373
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 13 تیر 1402 - 11:54 |

تقابل طب سنتی و مدرن در رادیو ایران

تقابل طب سنتی و مدرن در رادیو ایران

برنامه «ایران امروز» سه شنبه ۱۳ تیر با حضور کارشناسان و صاحب نظران به موضوع تفاوت طب اسلامی، طب سنتی، طب ایرانی و طب مدرن می‌پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، عاطفه اقتداری تهیه کننده برنامه «ایران امروز» سه شنبه‌ها بیان کرد: این روزها در محافل مختلف دیدگاه‌های مختلفی نسبت به حضور طب سنتی ایران در نظام سلامت کشور ارائه می‌گردد. این دیدگاه‌ها طیف وسیعی را از افراط تا تفریط در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: از همین رو در برنامه روز سه شنبه ۱۳ تیر میزبان دکتر حسین رضایی زاده عضو انجمن علمی طب سنتی ایران و دکتر سید محمد پاک مهر نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان خواهیم شد و پیرامون تقابل و تفاوت های طب سنی و مدرن بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

اقتداری افزود: همچنین در بخش « پیشخوان» با حضور دکترمحمودزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش پیرامون طرح مجلس برای ساماندهی مدارس غیردولتی گفت و گو خواهیم کرد.

گفتنی است «ایران امروز» سه شنبه‌ها به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری، اجرای رضا فرخی و هماهنگی اکرم خیرخواه ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.