Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 31689
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 11 دی 1400 - 23:29 |

تقاوت بین زن ها و مردها در «رادیو صبا»

تقاوت بین زن ها و مردها در «رادیو صبا»

برنامه خانواده محور«به وقت زندگی» با موضوع تفاوت بین زنها و مردها در ابراز علاقه راهی آنتن می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، برنامه خانواده محور «به وقت زندگی» با نگاهی طنز به مسائل و موضوعات خانه و خانواده می پردازد ، این برنامه روز یكشنبه ۱۲ دی باموضوع تفاوت بین زنها و مردها در ابراز علاقه راهی آنتن می شود.
زنان و مردان از نظر هوش ،شخصیت و اندازه مغز و … با یكدیگر متفاوت بوده اند.تفاوت مردان و زنان ویژگی های شخصیتی و رفتاری زن و مرد سبب شده است كه ابراز علاقه از نظر آنها متفاوت باشد و معنی یكسانی نداشته باشد.
آگاهی از تفاوت مردان و زنان در عشق منجر به درك متقابل آن‌ها از یكدیگر می‌شود و می‌تواند باعث ایجاد ارتباطی عاشقانه‌تر و صمیمی‌تر میان زوجین شود. مفهوم عشق، علاوه بر اینكه در هر فرد متفاوت است، بین زن و مرد نیز متفاوت است. بسیاری از درگیری‌های زوجین در این مورد، به دلیل ناآگاهی هر جنس، از نحوه ابراز علاقه جنس مخالف خودش است.
برنامه به وقت زندگی با پخش آتیم های متنوع و گزارش های مردمی از ابعاد مختلف به بررسی این موضوع با مشاركت مخاطبان می پردازد.
مخاطبان در طول برنامه با ارسال پیامك به سامانه ۳۰۰۰۱۵۰ ۳۰۰۰۰ می‌توانند زیباترین جمله ای را كه از پدر یا مادرشان شنیده اند را از طریق این برنامه همه به اشتراك بگذارند.
برنامه به وقت زندگی در هفته جاری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح تهیه كنندگی رضا عزتی و گویندگی آسیه گرجی راهی آنتن صبا می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.