Saturday, 11 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 4 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 12221
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 13 مرداد 1398 - 23:10 |

تقدیر از برنامه «جوانه ها» رادیو فرهنگ

تقدیر از برنامه «جوانه ها» رادیو فرهنگ

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حوزه وزارتی از مجریان ، گویندگان و نویسندگان نوجوان برنامه ” جوانه ها “ی رادیو فرهنگ تقدیر بعمل آورد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ محمد مهدی احمدی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه، در نشستی از عوامل و دست اندرکاران برنامه ” جوانه ها “ی رادیو فرهنگ تقدیر و با آنها به گفتگو پرداخت .

در این مراسم بجز دکتر محمد مهدی احمدی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حوزه وزارتی ، ناصر مقدم مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز ،نیز حضور داشتند
این مراسم که پیش از ظهر پنج شنبه ۱۰ مرداد برگزار شد دکتر احمدی، در دیدار صمیمی با مجریان ، گویندگان و نویسندگان برنامه ” جوانه ها ” گفت : برنامه رادیویی ” جوانه ها ” در رادیو فرهنگ ، از جمله برنامه هایی است که برای نسل نوجوان ما بسیار مفید بوده و از امتیازهای این برنامه این است که همه عوامل آن از مجریان ، گویندگان و نویسندگان نوجوان هستند که با هدایت درست تهیه کننده ؛ به تولید یک برنامه فرهنگی ؛ هنری و ادبی برای نسل جوان می پردازد که برنامه ای جذاب و مثمر ثمر است .

محمد مهدی احمدی افزود : برنامه سازی برای نوجوانان کار دشواری است که برنامه “جوانه ها ” توانسته از عهده این مهم برآمده و برای اولین بار در کشور در این حوزه (فرهنگ و ادب و هنر) به صورت تخصصی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. و مطالب مفید و ارزشمندی به مخاطب نسل نوجوان انتقال بدهد.

ناصر مقدم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه این نشست ، ضمن اظهار خشنودی از شکل گرفتن چنین برنامه ای گفت : امروزه مخاطب شناسی و تعامل با مخاطبان یکی از اهداف اصلی رسانه هاست که این مهم در برنامه ” جوانه ها ی” رادیو فرهنگ به خوبی اتفاق افتاده است .انتخاب طیف مخاطبان نوحوان جزو امتیازات این برنامه است که برای اولین بار و به بهترین شکل اجرا می شود و در این زمینه هم نیاز سنجی درستی انجام شده و هم تولید محتوای فرهنگی درست شکل گرفته است.او ضمن آرزوی موفقیت بیشتر برای تهیه کننده و عوامل نوجوان برنامه به مدیران رادیو فرهنگ و عوامل فعال این برنامه ارزشمند تبریک گفت.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حوزه وزارتی اظهار داشت : عوامل تولید این برنامه رادیویی ، تیمی نوجوان هستند که با اینکه هنوز حال و هوای نوجوانی دارند، اما رسانه را به خوبی شناخته اند و به همین دلیل توانستند برنامه ای مطابق با سلیقه مخاطب نوجوان تولید کنند.

در پایان این نشست از مریم قاسمی ؛سردبیر و تهیه کننده برنامه رادیویی ” جوانه ها” در رادیو فرهنگ و عوامل این برنامه تقدیر و تشکر بعمل آمد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.