Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 11748
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 21 تیر 1398 - 14:49 |

تندیس بهترین چهره تلویزیونی به عادل فردوسی‌پور رسید

تندیس بهترین چهره تلویزیونی به عادل فردوسی‌پور رسید

مجری محبوب برنامه نود برنده جایزه حافظ شد.

 عادل فردوسی‌پور تندیس بهترین چهره تلویزیونی نوزدهمین جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر را دریافت کرد.
این جایزه از میان آرای مردمی انتخاب شده بود. مجری محبوب برنامه «نود» با وجود کنارگذاشته‌شدن برنامه‌اش هنوز هم محبوب‌ترین چهره تلویزیونی ایران است.

قرار بود علی دایی این تندیس را به عادل اهدا کند اما توسط پژمان جمشیدی تقدیم او شد. تشویق بی‌امان مردم برای عادل فردوسی‌پور، سالن همایش‌های برج میلاد را به هم ریخت!

فردوسی‌پور پس از دریافت این تندیس گفت: چقدر خوبید شما. از لطف و محبت شما تشکر می‌کنم. یاد و خاطره علی معلم را زنده نگه می‌دارم و به نظرم انرژی مثبت علی معلم در این سالن جاری است. من همیشه خاطرات شیرینی از ایشان دارم و همیشه می‌دیدم که انگشترهای زیادی دارد. خوشحالم که این جمعیت هر سال دور هم جمع می‌شوند.

وی ادامه داد: خوشحالم که این جایزه را می‌گیرم و خوشحال‌تر که این جایزه را از دست پژمان می‌گیرم. انتخاب شدن توسط مردم، مایه مباهات من است و حس خوبی را در من ایجاد می‌کند. انتخاب توسط مردم برایم ارزشمند است و قابل توصیف نیست. بیست سال همراهی مردم با من بسیار حس خوبی دارد. شما من را وحشتناک و عجیب و غریب مورد لطف خود قرار دادید. از ورزشکاران، رسانه‌ها و… تشکر می‌کنم. این جایزه را به همه عزیزانی که در این بیست سال همراه من بودند تقدیم می‌کنم.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.