Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 34683
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 10 خرداد 1401 - 0:16 |

تولید شیر تا پروش مرغ شاخدار در «رادیو صبا»

تولید شیر تا پروش مرغ شاخدار در «رادیو صبا»

رادیو صبا در مسابقه تلفنی «دوراهی» مخاطبان را با مهارت های شغلی متنوعی آشنا می‌کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مسابقه تلفنی «دوراهی» که با رویکرد آشنایی با مهارت های شغلی و عمومی‌ با هدف آمورش مهارت های عمومی و تخصصی در زندگی طراحی شده است، در قالب طرح سوال های دو گزینه ای مخاطبان را با مهارت هایی برای زندگی آشنا می‌کند.

در این مسابقه پرهیجان شرکت کننده در یک موقعیت برای تصمیم گیری قرار می‌گیرد که به صورت یک «دو راهی» طراحی شده است ، که باید با انتخاب صحیح وارد مرحله بعد شود.

در هر برنامه سه موقعیت برای ۳ شرکت کننده طراحی شده است . موقعیت های طراحی شده بسیار متنوع اند از جمله موقعیت شغلی، فرهنگی ، اجتماعی ، پزشکی ، کارآفرینی و….

این برنامه روز سه شنبه دهم خرداد موقعیت های متنوعی را برای مخاطبان در نظر گرفته است از جمله تولید شیرالات و آشنایی با پروش مرغ شاخدار.

مرغ شاخدار یکی از پرندگانی است که گوشت بسیار لذیذ و خوشمزه ای دارد. باتوجه به لذیذ بودن گوشت این پرنده روزبه‌روز به طرفداران آن در کشور ما اضافه می‌شود. بسیاری از مردم که از گوشت مرغ خسته شده‌اند به تجربه کردن گوشت مرغ شاخ دار روی آورده اند. برخی نیز دوست دارند با پرورش مرغ شاخدار به سودآوری برسند. شنوندگان رادیو صبا سه شنبه می توانند در مسابقه تلفنی دوراهی با پروش مرغ شاخدار آشنا شوند.

مسابقه پر هیجان «دوراهی» با اجرای “مهدی پر” و تهیه کنندگی “رضا عزتی” و هماهنگی آتوسا برهانی نژاد از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۷ تقدیم مخاطبان می‌شود.

شنوندگان می توانند با ارسال پیامک در زمان پخش این برنامه در این مسابقه شرکت کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.