Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 39739
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 03 اسفند 1401 - 20:16 |

تولید لوازم خانه به شیوه سبدبافی در «خاص باشید» رادیو ایران

تولید لوازم خانه به شیوه سبدبافی در «خاص باشید» رادیو ایران

برنامه «خاص باشید» جمعه‌ها ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی،  متین السادات فیروزی تهیه کننده برنامه «خاص باشید» بیان کرد: این برنامه در حوزه معرفی کارآفرینان موفق ایرانی و کسب و کارهای نوپا و شغل های خلاقانه است که جمعه‌ها ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

وی ادامه داد: در برنامه «خاص باشید» روز جمعه ۵ اسفند، با شهناز مرادی، تولید کننده لوازم خانه و آشپزخانه، به شیوه سبدبافی گفتگو خواهیم کرد.

فیروزی افزود: سبدبافی یکی از صنایع دستی است. در گیلان، سبدبافی به نام مرواربافی رایج است. مرکز اصلی فعالیت دست‌اندرکاران این صنعت اطراف آستانه اشرفیه و به‌ویژه روستای کورکا، می‌باشد و به‌طور پراکنده در مناطق دیگر استان گیلان از جمله اطراف بندرکیاشهر و در صیقلان بازار جمعه نیز دیده ی‌شود.

و ما این بار  به سراغ کار آفرینی در این حوزه رفته ایم.

این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد:  مرادی کسب و کار خود را با دو میلیون تومان سرمایه اولیه آغاز کرده است و اکنون برای گروهی از بانوان سرپرست خانوار اشتغال زایی کرده و به تولید انواع محصولات مناسب برای منازل و آشپزخانه مشغول است.

«خاص باشید» مستند گزارشی است برای معرفی کارآفرینان خوش فکر کشورمان که هر هفته، تینا میرکریمی‌گزارشگر برنامه به محل کار یکی از کارآفرینان موفق می رود و از آنها درباره راز و رمزهای کسب و کارشان، اطلاعاتی کسب می‌کند.

«خاص باشید» را جمعه‌ها ساعت ۱۶:۰۰  از رادیو ایران بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.