Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 35387
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 26 تیر 1401 - 21:03 |

تولید کتاب صوتی باصدای برگزیدگان چالش گویندگی در رادیو صبا

تولید کتاب صوتی باصدای برگزیدگان چالش گویندگی در رادیو صبا

نتایج مرحله چهارم چالش گویندگی مردمی در رادیو صبا اعلام شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، نتایج مرحله چهارم چالش گویندگی مردمی در رادیو اعلام شد.
مهدی ساعی مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا گفت: چالش گویندگی مردمی که مرحله اول آن در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور حدود ۵۰۰ نفر از مخاطبان شروع شد، که از این تعداد ۸۳ نفر توانستند به مرحله دوم راه پیدا کنند.
مرحله دوم این چالش در سازمان صدا و سیما با حضور پیشکسوتان گویندگی برگزار شد که در نتیجه آن ۳۹ نفر از شرکت کنندگان برای شرکت در مرحله سوم انتخاب شدند.
مدیر گروه تفریحات و مسابقات در ادامه گفت: مرحله سوم این چالش با خوانش کتاب صوتی درباره واقعه غدیر خم و دلگویه های شرکت کنندگان در مورد حضرت علی علیه السلام برگزار شد، که طی داوری های صورت گرفته ۳۰نفر از این شرکت کنندگان به مرحله چهارم راه پیدا کردند که قرار است هفته آینده در خدمت این برگزیدگان برای خوانش کتاب صوتی «سقای آب و ادب» نوشته سید مهدی شجاعی باشیم.
این کتاب صوتی در قالب برنامه «القصه» در ماه محرم از رادیو صبا پخش خواهد شد.
ساعی در پایان گفت: این اتفاق هم برای ما و هم برای مخاطبان بسیار خوشایند بوده که توانسته اند به این مرحله راه پیدا کند و این چالش منجر به تولید یک کتاب صوتی با صدای مخاطب رادیو شده است.
اسامی برگزیدگان این به شرح زیر است
خانم ها
عطیه بادامچی، دلارام سنجری ،المیرا محمودیان، فرگاه افشار، فاطمه داداشی، فاطمه خاکی، مریم هاشمی،مریم نامداری، مریم سلیمانی، میترا یعقوبی، نگار پناهی، رضوان دلفان، سمانه همتی، سپیده فلاح نژاد، شکیبا رهسپار، طناز حجازی یکتا، زهرا احمدی، زهرا علیدوست
آقایان
علیرضا یزدی، فریبرز کریمی، مجید فدایی حمید، مسعود اسفینی، میلاد حسن خانی، محمد حسن کریم، محمد توژی ،محمد یوسف بیاتی، محمد عسگربند، مجید قائم مقامی، شاهین خالقی و یزدان نجاریان.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.