Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 41878
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 22 خرداد 1402 - 15:08 |

تولید کتاب صوتی «خسی در میقات» به گویندگی تیم صباگو

تولید کتاب صوتی «خسی در میقات» به گویندگی تیم صباگو

رادیو صبا به مناسبت فرا رسیدن ایام حج کتاب «خسی در میقات» را به گویندگی تیم صباگو به صورت صوتی و تصویری تولید

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی،به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، چهارمین کتاب صوتی به گویندگی برگزیدگان چالش صباگو در آستانه ایام حج با خوانش کتاب «خسی در میقات» نوشته جلال آل احمد در قالب برنامه «القصه» تقدیم مخاطبان می‌شود.
این کتاب صوتی روز چهارشنبه ۲۴ خرداد در ساختمان شهدای رادیو به گویندگی مخاطبان رادیو صبا ( برگزیدگان چالش صباگو) ضبط می‌شود.
مهدی ساعی مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا درباره ضبط این کتاب صوتی توضیح داد، برنامه «القصه» با تولید کتابهای صوتی به گویندگی برگزیدگان چالش صباگو به گرامیداشت ایام مختلف پرداخته است، کتاب صوتی «سقای آب و ادب» سال گذشته در ایام شهادت امام حسین (ع) تقدیم مخاطبان شد و در ایام اربعین کتاب «به سفارش مادرم» که روایت خاطرات سفر اربعین است پخش شد و اخیراً کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» با موضوع عفاف و حجاب در این برنامه پخش شد.
ساعی در ادامه گفت: «القصه» در آستانه ایام حج ضبط کتاب صوتی «خسی در میقات» را به گویندگی برگزیدگان صباگو آغاز کرده است.
که تهیه این کتاب‌ صوتی به صورت حرفه ای برای اولین بار در رادیو صبا انجام میشود و نکته ای که باعث جذابیت این کتاب صوتی شده است، خوانش این کتاب با ۱۲ صدای مختلف است که جذابیت شنیداری برای مخاطبان به همراه دارد.
مدیر گروه مسابقات و تفریحات یادآور شد، ضبط این کتاب به صورت صوتی و تصویری انجام می‌شود، که قرار است از شبکه‌های مختلف سیما از جمله شبکه نسیم به صورت تصویری پخش شود.
امیدوارم این برنامه برای ضبط کتاب صوتی ادامه دار باشد و بتوانیم در مناسبت های مختلف کتابهایی را با صدای مردم که سرمایه اصلی رسانه هستند تقدیم مخاطبان کنیم.
ساعی درباره تیم گویندگی کتاب توضیح داد: این ۱۲ نفر که گویندگی کتاب صوتی را در مناسبت های مختلف بر عهده دارند، برگزیدگان چند دوره متوالی چالش صباگو هستند که بعد از شرکت در آزمون‌های مختلف در مناسبت ها برای خوانش کتاب صوتی دعوت می‌شوند. البته گفتنی است که شرکت کنندگان چالش «بازیگری صباگو» هم اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی و همکاری با تیم برنامه ساز شهر فرنگ هستند.
کتاب صوتی خسی در میقات در ایام حج هر شب ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در برنامه «القصه» به تهیه‌کنندگی رضا عزتی از رادیو صبا تقدیم مخاطبان می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.