Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 47387
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 05 اسفند 1402 - 13:44 |

«جان نرگس» روی آنتن رادیو سلامت

«جان نرگس» روی آنتن رادیو سلامت

همزمان با میلاد فرخنده حضرت مهدی (عج)، ویژه برنامه «جان نرگس» از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، همزمان با نیمه شعبان و سالروز ولادت با سعادت حضرت بقیه الله (عج) و با رویكرد سلامت معنوی ویژه برنامه «جان نرگس» یكشنبه – ششم اسفند، از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه به مدت ۱۲۰دقیقه از این شبكه رادیویی پخش می شود.
این برنامه، دارای بخش های متنوع و مختلف آخرین منجی(زندگی امام زمان عج)، برای وطنم(درباره ی سربازان گمنام امام زمان)، شهر دلها(گزارش از جمكران و حال و هوای این روزهای آنجا)، برای تو (كار برای امام زمان و … بخش مال و تاثیر ان در زندگی)، در باب زیارت(در خصوص زیارت ال یاسین)، لحظه های انتظار (گزارش از بیمارستان بقیه الله و انتظار اتاق عمل و لحظه بدنیا آمدن بچه)، ووكس پاپ(سخن بی پرده با مولا) است كه با گویندگی «لیلا رحیمیانی ثابت» و «حامد رضا مهتدی» روی آنتن رادیو سلامت می رود.
«جان نرگس» به تهیه كنندگی «سارا شریفی»، از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه به مدت ۱۲۰ دقیقه از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.