Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 35822
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 22 مرداد 1401 - 17:12 |

جای پارك در «صبح صبا» رادیو

جای پارك در «صبح صبا» رادیو

برنامه زنده «صبح صبا» با نگاهی طنز به معضل جای پارك در شهرهای بزرگ می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه زنده «صبح صبا» هر روز در قالب مجله رادیویی صبحگاهی با هدف اطلاع رسانی آخرین اخبار روز را با نگاهی طنز به اطلاع مخاطبان می‌رساند. این برنامه در اولین لحظات صبحگاهی در كنار اطلاع رسانی به موضوعات مهم اجتماعی، فرهنگی جامعه می پردازد.

این برنامه روز یكشنبه ۲۳ مرداد بانگاهی طنز به فرهنگ ترافیك و معضل جای پارك می پردازد.

پیدا كردن فضا برای پارك خودرو از گذشته یك مشكل بود؛ اما با شیوع كرونا ویروس و استفاده بیشتر مردم از خودروی شخصی این مشكل به كابوس رانندگان بدل شد؛ بگونه‌ای كه تقریبا همه ما تجربه پارك دوبل یا بالا پایین كردن كوچه ها و خیابانها برای پیدا كردن جای پارك را داریم، اما راه حل چیست و تا به كی باید به دنبال فضایی برای پارك خودرو گشت؟

برنامه زنده «صبح صبا» با نگاهی متفاوت با این موضوع می پردازد و این چالش را برای شنوندگان مطرح می كند كه «چی بهتون بدن جای پاركتون را می دهید؟»

مخاطبان با ارسال پیامك به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ و تماس با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ می توانند با این برنامه در تعامل باشند در این برنامه در فضایی شاد و با شوخی راه حل هایی برای این مشكل به مخاطبان و مسئولین ارائه می شود.

«صبح صبا» در هفته جاری به تهیه كنندگی آزاده شاهرخ مهرو اجرای مهبد قناعت پیشه و هماهنگی آتوسا برهانی نژاد از ساعت ۶:۱۵ صبح تقدیم مخاطبان می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.