Wednesday, 17 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 9 شوال 1445
شناسه خبر : 39242
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان تاریخ انتشار : 04 بهمن 1401 - 13:36 |

جشنواره تئاتر فجر به روایت رادیو جوان

جشنواره تئاتر فجر به روایت رادیو جوان

تهیه‌کننده رادیو جوان با اشاره به راه‌اندازی برنامه تئاتری «تماشاخانه» از ویژگی‌های این اثر سخن گفت.

زهره عبدالرحیم تهیه‌کننده ویژه برنامه «تماشاخانه» رادیو جوان درباره این برنامه رادیویی به مهر بیان کرد: در این برنامه که ویژه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است از محل برگزاری جشنواره تئاتر فجر واقع در تئاتر شهر به روایت جدیدترین و جذاب ترین اتفاقات نمایشی این رویداد فرهنگی و هنری می‌پردازیم.

وی درباره محور این گفتگوها اضافه کرد: «تماشاخانه» یک برنامه اختصاصی در حوزه هنرهای نمایشی است و در جشنواره فجر به اخبار، اطلاعات و حواشی نمایش‌های در حال اجرا می‌پردازد و در این برنامه هرشب، پرسش و پاسخ‌هایی با مدیران و مسئولان اجرایی جشنواره خواهیم داشت و با هنرمندانی که از شهرهای مختلف و از کشورهای خارجی به ایران آمدند، به گفتگو می‌پردازیم.

این تهیه‌کننده افزود: یکی از بخش‌های این برنامه رادیویی کار هنرمندان و جوانان است که برای اجرا روی صحنه آوردند و ما هر شب سر میز گفتگو با آن‌ها صحبت خواهیم کرد و در این برنامه بخش‌های متنوع گزارشی و نمایشی که توسط دوستان تهیه شده است، خواهد شد.

این تهیه کننده درباره علاقه‌مندان و جوانانی که در جشنواره فجر شرکت کردند، تأکید کرد: ما سعی داریم در تعامل با جوانان، دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه تئاتر که در این فضا کنار یکدیگر هستند، دیدگاه‌ها، نقدها و ایده‌های آن‌ها را بازتاب دهیم و از توانایی جوانان هنرمند بهرمند شویم.

ویژه‌برنامه «تماشاخانه» به تهیه‌کنندگی زهره عبدالرحیم، به سردبیری غزاله یراقی با اجرای مجید عسگری و به گزارشگری و بازیگری عاصم حاصل مهری هرشب از ساعت ۲۱:۰۰ الی ۲۱:۴۵ روی موج اف ام ردیف، ۸۸ مگاهرتز روی آنتن رادیو جوان می‌رود.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.