Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 10977
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو معارف تاریخ انتشار : 14 خرداد 1398 - 21:23 |
از رادیو معارف بشنوید

جشن بندگی به شکرانه عید سعید فطر

جشن بندگی به شکرانه عید سعید فطر

رادیو معارف به مناسبت عید سعید فطر، ویژه برنامه‎هایی را برای شنوندگان در نظر گرفته است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «عید بندگی» به تبیین فراز انتهایی دعای امام سجاد علیه السلام در عید فطر می‌پردازد.هم‎زمان با فرا رسیدن عید سعید فطر ویژه برنامه «عید بندگی» به مدت دو روز از روی امواج فضیلت و فطرت پخش می‎شود.

در این برنامه که از ساعت ۷ به روی آنتن می‎رود، فراز انتهایی دعای امام سجاد علیه السلام در عید فطر (صحیفه سجادیه) شرح داده می‌شود.

همچنین دعوت مردم به سمت مصلی‎ها، مساجد و محل‎های برگزاری نماز عید فطر،‌ بیان احکام عید و فطریه و ارتباط گزارشگر با مصلی امام خمینی (ره) تهران و حرم حضرت معصومه (س) از جمله بخش‎هایی است که در این برنامه تقدیم شنوندگان خواهد شد.

ویژه برنامه «عید بندگی» در روز دوم شوال که از ساعت ۹ پخش می‎شود، به داشته‌های ماه مبارک رمضان و دوام آن در ایام دیگر می‌پردازد.

ارزش‎هایی همچون  ارزش گنجینه‌ها انس با قرآن، دعا و مناجات، خلوت‌های عارفانه شبانه، ندامت از لغزش‌ها و خطاها، توجه به مستمندان، خوشرفتاری با کودکان و احترام به بزرگترهاو ….

برنامه «عید بندگی» به همت گروه قرآن و اهل بیت علیهم السلام طراحی و تولید می‎شود، این برنامه به تهیه‎کنندگی و سردبیری سید ابوالقاسم غضنفری و اجرای محمود رضا صابری  اراکی و شاهین احمدیان تقدیم مخاطبان می‎شود.

ویژه برنامه «شکرانه» هم‎زمان با فرا رسیدن عیدسعید فطر چگونگی شکر نعمت‌های الهی در ماه مبارک رمضان را از منظر دین بازگو می‌کند. امواج فضیلت و فطرت به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر با برنامه  زنده «شکرانه» مهمان شنوندگان این رسانه دینی خواهد شد.
این برنامه به تهیه‌کنندگی امیر عباس خاقانی و گویندگی حسن حیدرزاده روزهای ۱۵ و ۱۶ خردادساعت ۱۷:۳۰ پخش می‌شود. شکر نعمت‌های الهی در ماه مبارک رمضان، شکر پزشکی، شکر اخلاقی و اجتماعی، شکر عمومی و سیره معصومان(ع) در عید فطر از دیگر مباحثی است که در این برنامه با کارشناسی حجت الاسلام‎والمسلمین کیفی بجستانی به آن‎ها پرداخته می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.