Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 42046
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 29 خرداد 1402 - 19:22 |

جشن «روز ازدواج» در رادیو ایران

جشن «روز ازدواج» در رادیو ایران

به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه (س) رادیو ایران در برنامه های مختلف این شبكه رادیویی به این مهم می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، نخستین روز از آخرین ماه قمری، سالروز ازدواج فرخنده حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) كه به عنوان «روز ازدواج» نامگذاری شده است، رادیو ایران ضمن گرامیداشت این روز به شرح زیر در برنامه های مختلف به این مناسبت می پردازد:

«راه شب» سه شنبه بامداد در بخش «شب های آسمان» به به تهیه كنندگی سعید مبشری و اجرای داود حیدری سه شنبه ۳۰ خرداد ساعت ۰:۳۰ پخش می شود.

«سلام صبح بخیر» برنامه دیگری است كه این مناسبت را گرامی میدارد.«سلام صبح بخیر» این هفته به تهیه كنندگی زهرا قائدی از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۶:۱۵ پخش می شود.

«خانه و خانواده» روز سه شنبه همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و حضرت علی (ع) و «روز ازدواج»، با حضور دكتر انسیه محمد یاری روانشناس و زوج درمانگر، از معیارهای صحیح انتخاب همسر و تشخیص فرد مناسب می گوید.«خانه و خانواده» این هفته به تهیه كنندگی متین السادات فیروزی و اجرای فاطمه آل عباس از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۰۰ پخش می شود.

«به افق آفتاب» نیز در این روز به تهیه كنندگی حسین معصومی و اجرای حمیدرضا رضایی از اثرات مثبت این ازدواج فرخنده می گوید.«به افق آفتاب» هر روز ساعت ۱۱:۴۰ روانه آنتن می شود.

برنامه «ایران امروز» گروه جامعه و سلامت در بخش «پرونده» از نقش مسولین در تسهیل امر ازدواج می گوید.«ایران امروز» گروه جامعه به تهیه كنندگی عاطفه اقتداری و اجرای رضا فرخی ساعت ۱۲:۴۰ تقدیم علاقه مندان می شود.

«گلبانگ» نیز با پخش ترانه های شاد و مناسبتی این ازدواج آسمانی را تبریك می گوید.«گلبانگ» به تهیه كنندگی ندا حاجی اسماعیلی و اجرای مریم نشیبا از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۵:۰۰ به روی آنتن می رود.

«باغ هنر» نیز با نقد و بررسی قطعه «مهر علی و زهرا» كاری از زنده یاد ناصرعبداللهی به این مناسبت می پردازد.«باغ هنر» این هفته به تهیه كنندگی وحید بیات و اجرای شهاب شهرزاد از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۰پخش می شود.

و «ایرانشهر» سه شنبه ۳۰ خرداد با موضوع سادگی در ازدواج به تهیه كنندگی حسین معصومی و اجرای مهرناز فقیهی ساعت ۱۸:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

رادیو ایران پیشاپیش سالروز ازدواج آسمانی حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه (س) را تبریك می گوید

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.