Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 32300
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 02 بهمن 1400 - 23:49 |

جشن روز مادر با «رادیو صبا»

جشن روز مادر با «رادیو صبا»

رادیو صبا با پخش برنامه های شاد سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر را جشن می گیرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبكه رادیویی در سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها با ویژه برنامه های «شهر فرنگ»، «صبامك»، «همپای صبا» و « صبح صبا» به گرامیداشت روز مادر می پردازد و این روز را همراه مخاطبان جشن می گیرد.
جنگ شاد «شهر فرنگ» در شب میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) با پرداختن به موضوعات مرتبط با روز مادردر فضای شاد راهی آنتن می شود.این برنامه با پخش نمایش های طنز با محوریت این موضوع و پخش ترانه های شاد همراه مخاطبان می شود. این برنامه به تهیه كنندگی سجاد كلبادی نژاد و با كارگردانی ساجد قدوسیان شنبه شب از ساعت ۲۱ با فضایی شاد تقدیم شنوندگان می شود بازپخش این برنامه روز یكشنبه سوم بهمن ساعت ۹ صبح از رادیو صبا پخش می شود.
مسابقه پیامكی «همپای صبا» شنبه یكم بهمن با پرداختن به روز مادر در بخش های مختلف برنامه این روز را گرامی میدارد، این برنامه از ساعت ۱۷ به تهیه كنندگی موسی نظری و با اجرای اجرای مهسا ایرانیان همراه مخاطبان می شود.
یكشنبه سوم بهمن در روز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) برنامه «صبامك» به صورت ویژه برنامه روز مادر راهی آنتن صبا میشود. این برنامه با پرداختن به موضوع مادر و خوانش پیامك های مخاطبان و پخش تماس های تلفنی آنها باموضوع مادر به گرامیداشت این روز می پردازد. «صبامك» به تهیه كنندگی محمد اوزی و گویندگی شیدا زینی ساعت ۱۱ صبح به مدت نیم ساعت همراه مخاطبان می شود.
برنامه زنده «صبح صبا» با عنوان موضوعی «هدیه روز مادر» با شنوندگان به تعامل می پردازد این برنامه از ساعت ۷:۳۰به تهیه كنندگی آزاده شاهرخ مهر راهی آنتن صبا می شود.
رادیو صبا را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز بشنوید

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.