Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 39992
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 16 اسفند 1401 - 16:55 |

جشن نیمه شعبان در «رادیو صبا»

جشن نیمه شعبان در «رادیو صبا»

برنامه های رادیویی «صبامك» و «شهر فرنگ» همزمان با سالروز میلاد میلاد امام زمان (عج) به صورت ویژه در فضایی شاد تقدیم مخاطبان می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبكه رادیویی به مناسبت میلاد امام زمان (عج) و جشن نیمه شعبان برنامه های متفاوتی را به صورت زنده و تولید تهیه و تدارك دیده است كه از شب میلاد حضرت مهدی (عج) تقدیم مخاطبان می كند. «شهرفرنگ و صبامك» عنوان برنامه های شادی است كه به صورت ویژه تقدیم شنوندگان می شود.

برنامه «صبامك» به مناسبت جشن نیمه شعبان به صورت ویژه راهی آنتن می شود.

این برنامه مخاطب محور كه با شعر و ترانه به پاسخگویی پیامك های مخاطبان می‌پردازد، در شب نیمه شعبان با نمایش های شاد و لطیفه گویی و خوانش پیامك های مخاطبن همراه مخاطبان می شود.

اوستا و عبدلی در این برنامه همراه عمو صبامكی داستان های كوتاه و نمایش های طنز را اجرا می كنند.

ویژه برنامه «صبامك» سه شنبه ۱۶ اسفند ساعت ۲۲ به تهیه‌كنندگی محمد اوزی و بازیگری جواد انصافی و امیر پارسی تقدیم مخاطبان می شود، علاقه‌مندان می‌توانند تكرار این برنامه را روز بعد ساعت ۶:۱۵ از رادیو صبا بشنود.

جنگ رادیویی «شهر فرنگ» كه هر روز با پخش نمایش های طنز به بیان مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی می پردازد، در شب میلاد فرخنده حضرت مهدی (عج) همراه شنوندگان به استقبال روز مادر می رود و با فضای شادتر از همیشه تقدیم مخاطبان می شود.

ویژه برنامه «شهر فرنگ» شب عید ساعت ۲۱ به تهیه كنندگی احسان زارع و هنرمندی جمعی از بازیگران رادیو و به كارگردانی ساجدقدوسیان تقدیم مخاطبان می شود، تكرار این برنامه روز ساعت ۹ از رادیو صبا پخش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.