Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 30352
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 16 آبان 1400 - 6:22 |

جشن یک سالگی مسابقه «دو راهی» در رادیو صبا

جشن یک سالگی مسابقه «دو راهی» در رادیو صبا

مسابقه پرهیجان «دوراهی» رادیو صبا، روز یکشنبه ۱۶ آبان یک ساله می‌ شود و به همین مناسبت، جشن یک سالگی این برنامه، با حضور پیشکسوتان رادیو برگزار می‌ شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مهدی ساعی، مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا گفت: «دوراهی» مسابقه زنده تلفنی رادیو صباست که بر اساس مهارت های شغلی، فرهنگی، ورزشی و تخصص های افراد طراحی شده است. بر خلاف اسم این برنامه که یادآور مسابقات سخت و تخصصی است، در این مسابقه تمام افراد از هر قشری با هر تخصصی می توانند شرکت کنند.

مهدی ساعی افروزد: این مسابقه پرهیجان نزدیک به یک سال، هر روز از شنبه تا چهارشنبه به صورت زنده همراه مخاطبان بوده است که راز ماندگاری آن در جدول پخش رادیو صبا را می توان استقبال شنوندگان و کیفیت این برنامه دانست. در این مدت حدود ۵۰ نفر از شرکت کنندگان این مسابقه توانستند از تمام دوراهی‌های این مسابقه به درستی عبور کنند و به مقصد نهایی برسند که از این تعداد ۵ نفر به قید قرعه انتخاب شده اند، تا به صورت حضوری در این جشن شرکت کنند تا از آنها قدردانی شود.

جشن یک سالگی مسابقه «دوراهی» به صورت ویژه برنامه ای، روز یکشنبه ۱۶ آبان از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰ با حضور پیشکسوت  رادیو، محمد اوزی و مدیر رادیو صبا و جمعی از برندگان این مسابقه برگزار می‌ شود. علاقه مندان می توانند این برنامه را به صورت تصویری از طریق سایت رادیو صبا به نشانی radiosaba.ir و برنامه کاربردی ایرانصدا دنبال کنند.

وی تصریح کرد: البته با توجه به تحولی که در جدول پخش برنامه‌های رادیو صبا در آبان سال گذشته صورت گرفت، این جشن را می توان جشن یک سالگی تعدادی از برنامه‌های این شبکه دانست که در آبان سال گذشته پخش خود را آغاز کرده اند.

رضا عزتی، تهیه کننده مسابقه «دوراهی» درباره این جشن گفت: روز یکشنبه مسابقه «دوراهی» یک ساله می‌ شود و به همین مناسبت این برنامه در قالب یک ویژه برنامه با آیتم ها و بخش های ویژه ای، در فضایی شاد و پر نشاط  تقدیم مخاطبان می‌ شود.

اولین‌ها(گفت و گو با اولین شرکت کنندگان و اولین برنده)، گزارش پشت صحنه برنامه(گفت و گو با عوامل برنامه و همکاران رادیو صبا درباره این مسابقه)، اجرای اسنتدآپ و اجرای موسیقی زنده را می توان از بخش های ویژه این برنامه نام برد.

در پایان تهیه کننده این برنامه خبر جالبی برای شنوندگان داشت و از برگزاری این مسابقه بین تهیه کننده و مجری این برنامه، مهدی پر خبر داد و گفت: در این روز بلاخره خود عوامل برنامه «دوراهی» به دام این مسابقه می افتند و باید از تمام مراحل این مسابقه عبور کنند. مخاطبان می توانند روز یکشنبه ۱۶ آبان ساعت ۱۲:۳۰ شنونده این مسابقه پر هیجان از رادیو صبا باشند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.