Sunday, 16 June , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳ - 10 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 42220
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 09 تیر 1402 - 23:46 |

جشن ۲۵ سالگی رادیو ورزش برگزار شد

جشن ۲۵ سالگی رادیو ورزش برگزار شد

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در جشن ۲۵ سالگی رادیو ورزش از امضای تفاهم نامه با عراق خبر داد و گفت: علاوه بر اامضای تفاهم‌نامه با عراق در حال امضای با عربستان هستم.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا؛ مراسم جشن تولد ۲۵ سالگی رادیو ورزش  ۸ تیرماه، همزمان با جشن عید سعید قربان برگزار شد. مهدی تاج در گفت‌و‌گو با رادیو ورزش سالروز تولد این شبكه و عید سعید قربان را تبریك گفت.

رئیس فدراسیون فوتبال در ویژه برنامه “دقیقه ۲۵” به مناسبت بیست و پنجمین سالروز افتتاح رادیو ورزش به صحبت در خصوص برنامه های زندگی شخصی و فوتبالی خود پرداخت و خبرهای خوب و دست اولی برای ورزش دوستان داشت.

تاج ضمن قدردانی از زحمات مدیران و همكاران مشغول در رادیو ورزش تاكید كرد: توسعه بسیاری از بخش های ورزش كشور محصول انتقادات و راهنمایی ها و فكر كارشناسان در رادیو است كه در نهایت حالت اجرایی پیدا می كند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص جدیدترین خبرهای این فدراسیون به رادیو ورزش اعلام كرد: تفاهم نامه ای با عراق امضا كرده‌ایم كه به نفع ما است و اردوهای بیشتری را در آنجا برگزار می كنیم. آنها نیز در كرمانشاه و خوزستان حضور پیدا می كنند. علاوه بر این؛ در حال امضای تفاهم نامه مهمی با عربستان هستیم، زیرا ما دو قدرت فوتبالی آسیا هستیم.

تاج درباره باشگاه‌های فوتبال توضیح داد: سقف بودجه قراردادها را تعیین خواهیم كرد. اگر این كار نمی شد مجبور بودیم تا سال آینده اعلام ورشكستگی كنیم و بگوییم همه باشگاه ها زیان آور هستند. ولی به دنبال ساماندهی هستیم. هر كار نویی با مقاومت روبرو می شود و آینده روشن است.

وی درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها در ویژه برنامه تولد رادیو ورزش گفت: ما ورود بانوان را خواهیم داشت. شورای امنیت ملی خوشبختانه این موضوع را تصویب كرده و كارگروهی برای آن تعیین شده كه تصمیم گیری درباره نحوه اجرا را بر عهده دارد. وزارت كشور، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و دو دستگاه اطلاعاتی برای چگونگی ورود بانوان برنامه ریزی می كنند. آمدن و نیامدن آنها دیگر مطرح نیست. در ورزشگاه‌هایی مثل گلگهر، سپاهان، ذوب آهن و غدیر اهواز كه مناسب است بانوان را می توان راه داد. ورزشگاه آزادی هم باید آماده شود و این كار ما نیست، بلكه كار وزارت ورزش و شركت توسعه و ساخت است.

تبریك ویژه وزیر ورزش در جشن تولد ۲۵ سالگی رادیو ورزش

سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و از پیشكسوتان رادیو ورزش در گفت‌و‌گو با رادیو ورزش سالروز تولد این شبكه و عید سعید قربان را صمیمانه تبریك گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا؛ سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و از پیشكسوتان رادیو ورزش در گفت‌و‌گو با رادیو ورزش سالروز تولد این شبكه و عید سعید قربان را صمیمانه تبریك گفت.

سجادی در ویژه برنامه “دقیقه ۲۵” به مناسبت بیست و پنجمین سالروز افتتاح رادیو ورزش به بازگویی خاطرات شیرینش در دوران همكاری با این شبكه پرداخت و ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای دست اندركاران این شبكه رادیویی برای تمام افراد مشغول در این شبكه تقدیر و تشكر كرد.

وزیر ورزش علاوه بر این از فعالیت‌های كانال تخصصی صدای ورزش بانوان قدردانی كرد و تاكید كرد همه بانوان باید از آدرس این كانال آگاه باشند و از اطلاعات آن بهرمند شوند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.