Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 44003
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 20 شهریور 1402 - 14:04 |

«جهان ما» توسط رامین کاملی دوبله شد

«جهان ما» توسط رامین کاملی دوبله شد

مستند «جهان ما» در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند شش قسمتی در گونه مستند انسان و طبیعت، محصول آمریکا در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه چهار پخش شود.

مدیر دوبله این مستند رامین کاملی است.

این مجموعه مستند به جنبه‌های مختلف جهان طبیعی می‌پردازد و از نگاهی گسترده به منشأ کیهان گرفته تا حیات در سیاره زمین و نحوه عملکرد اقیانوس‌های آن را به نمایش می گذارد. اثر به روایت مورگان فریمن  صورت می گیرد و روایت او به خورشید به‌ عنوان منبع حیاتی انرژی و تأثیر آن بر کره زمین و جانوران و زندگی انسان‌ها را نشان می‌دهد.

این اثر، مجموعه مستندی بسیار جذاب با ساختی بسیار حرفه ای و تاثیرگذار است که در آن از آخرین تکنیک ها و دستاوردها و استانداردها دار زمینه ی ساخت آثار مستند حیات وحش استفاده شده است، در حالی که به لحاظ محتوایی شاهد نگاهی نزدیک تر به درهم تنیدگی هستی و زندگی در سراسر کیهان هستیم. مجموعه نامزد ۱ جایزه ی امی شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه‌ی چهار مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی  چهار سیما، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.