Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 23113
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 22 آذر 1399 - 11:12 |

جهش تولید در «آسمان آبی» رادیو نمایش و رادیو تهران

جهش تولید در «آسمان آبی» رادیو نمایش و رادیو تهران

مجموعه رادیویی«آسمان آبی» از روز یکشنبه ۲۳ آذر تا پایان هفته، با موضوع جهش تولید از شبکه‌ های رادیویی نمایش و تهران روی آنتن می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه رادیویی«آسمان آبی» به سفارش رادیو تهران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است و علاوه بر رادیو تهران از رادیو نمایش نیز پخش می‌شود.
مریم تاجیک، نویسنده نمایش«آسمان آبی» گفت: داستان این نمایش درباره شخصی است که به کمک تعدادی از دوستان و هم دوره‌ های دانشگاهش تصمیم می‌گیرد یک شرکت دانش بنیان تاسیس کند. آنها پس از یک بروکراسی اداری آزار دهنده، شرکت را تاسیس می‌ کنند و در پیچ و خم مشکلات راه اندازی شرکت می افتند.
وی ادامه داد: داستان نمایش«آسمان آبی» بر اساس تحقیقات کارکردها و هدف تاسیس و مشکلات شرکت های دانش بنیان طراحی و نوشته شده است.
این نویسنده رادیویی تأکید کرد: دوست داشتم تحت عنوان یک اثر دراماتیک، مشکلات و مصائب این گونه شرکت ها را به تصویر بکشم، چون احساس می‌کنم، این قبیل شرکت ها و زحمت های متصدیانشان بسیار قابل ارزش است و باید راه برای فعالیت آنها هر چه بیشتر هموار شود.

در مجموعه رادیویی«آسمان آبی» بهرام سروری نژاد، سینا نیکوکار، سعیده فرضی، رامین پورایمان، مینو جبارزاده، نگین خواجه نصیر، احمد لشینی، نازنین مهیمنی و معصومه عزیز محمدی هنرنمایی می‌کنند.

این مجموعه رادیویی به کارگردانی مجید حمزه، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، صدابرداری فرزاد شریفی و افکتوری محمدرضا قبادی فراز، از روز یک شنبه ۲۳ آذر تا پایان هفته ساعت ۱ بامداد از رادیو نمایش پخش می‌ شود و ساعت ۲۲:۳۰ به روی آنتن رادیو تهران می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.