Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 31174
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 20 آذر 1400 - 13:26 |

جواد عزتی بهترین بازیگر کمدی در «ترین ها» رادیو صبا معرفی شد

جواد عزتی بهترین بازیگر کمدی در «ترین ها» رادیو صبا معرفی شد

طبق نظر سنجی مردمی در رادیو صبا جوادعزتی بهترین بازیگر کمدی متولد دهه شصت اعلام شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، برنامه ی “ترین ها” هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران در حوزه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی پخش می شود. روز جمعه ۱۹ آذر این برنامه به سراغ كمدین های دهه شصتی رفت و بهترین بازیگر مرد كمدی متولد دهه شصت معرفی کرد.

دنیای طنز دنیای شرینی است كه هنرمندان و چهره های زیادی را در ذهن های طرفدارانش ماندگار كرده است. یكی از ژانرهای پرطرفدار در حوزه سینما و تلویزیون فیلم ها و سریال های طنز است كه همیشه یكی از پربیننده ترین ها برنامه ها را رقم میزند.

شخصیت‌های شیرینی كه بارها برای شما خاطره‌سازی كرده‌اند. شما كدامیك از این بازیگران طنز ایران را بیشتر دوست دارید؟ به نظر شما از بین این چند نفربهترین بازیگر طنز ایران كیست؟

در این برنامه از بین محسن كیانی، محمد بحرانی، هوتن شكیبا، اشكان اشتیاق، امیر كاظمی، جواد عزتی، نیما شعبان نژاد، شكیب شجره و بهرام افشاری كه همگی از كمدین های متولد دهه شصت هستند بهترین آنها انتخاب و اعلام شد.

در برنامه «ترین ها » با پخش قسمت هایی از هنرنمایی این طنازان نتایج نظرسنجی این طور اعلام شد. رتبه نخست این رقابت به جواد عزتی بازیگر کمدی متولد ۶۰ تعلق گرفت محسن کیایی متولد ۶۰ و بهرام افشاری متولد ۶۶ به ترتیب نفر دوم و سوم این رقابت شدند.

محمدجواد عزتی (زادهٔ ۲۰ دی ۱۳۶۰) بازیگر ایرانی است. او در تهران به دنیا آمد و در دانشگاه سوره فارغ‌التحصیل شد. او فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۵ در تئاتر آغاز کرد و سپس با ایفای نقش در سریال قصه‌های شبانه ساختهٔ سعید آقاخانی بازیگری در تلویزیون را تجربه کرد.

جواد عزتی را با فیلم‌های طنز می‌شناسیم. با بابا اِتی قهوه‌ی تلخ، لطیف دردسرهای عظیم یا منصور فیلم هزارپا که یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌هایی است که در آن بازی کرده.

وی بازیگری را از ۱۵ سالگی و از تئاتر شروع کرد. او سال‌های زیادی به بازی در نقش‌های کوچک و طنز گذراند و رفته رفته نقش‌هایش پر رنگ‌تر و کارنامه‌اش سنگین‌تر شد. و در برنامه ترین ها در رادیو صبا طبق نظر سنجی مردمی و انتخاب تیم ترین ها این بازیگرکمدی به عنوان بهترین بازیگر کمدی متولد دهه شصت معرفی شد.

برنامه «ترین ها » در بخشی به نام «زرشک زرین» که توسط شهره احمدوند اجرا می شود، درزمان پخش برنامه متناسب با موضوع برنامه نظر سنجی دیگری در صفحه مجازی «ترین ها » برگزار می شود، که شنوندگان به ضعیف ترین گزینه رای می دهند و در پایان برنامه نتایج نظرسنجی اعلام می شود. در این برنامه سه نفر از باریگران کمدی متولد دهه شصت به خاطر بازیگری ضعیف و حاشیه در فضای مجازی کاندیدای این بخش شدند.

سامان گوران،علی اوجی ، امیر نوری که طبق نظر سنجی مردمی سامان گوران به خاطر اجرای ضعیف و حاشیه سازی «زرشک زرین » این برنامه را دریافت کرد .

برنامه ترین ها روزهای جمعه ساعت ۱۶ به تهیه‌كنندگی نازنین حاج سیف الله و اجرای مهبد قناعت پیشه ساعت ۱۶ تقدیم مخاطبان شد.

علاقه مندان می توانند برای شنیدن بخش های ویژه این برنامه به سایت رادیو صبا به آدرس Radiosaba.ir مراجعه نمایند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.