Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45484
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان تاریخ انتشار : 23 آبان 1402 - 15:44 |

«جوان ایرانی سلام» پرطرفدارترین برنامه رادیو جوان

«جوان ایرانی سلام» پرطرفدارترین برنامه رادیو جوان

برنامه «جوان ایرانی سلام» رادیو جوان، به عنوان پایگاهی برای انعكاس صدای جوانان و انتقاد از مسئولان شناخته شده است و هدف اصلی آن، آگاهی‌دهی به مردم و حفظ روحیه بالای آنها در روزهای كاری است.

مجتبی حسنی، تهیه‌كننده برنامه “جوان ایرانی سلام” رادیو جوان، درباره این برنامه رادیویی بیان كرد: به دلیل بخش های متفاوت و جذاب این برنامه، مخاطبانی نیز از گروه‌های سنی مختلف، شهر‌ها و روستا‌های ایران دارد. یكی از بخش‌های مهم و جذاب این برنامه، آیتم “جوان روستایی” است. در این بخش، بعد از فراخوان برنامه، برای حضور جوانان ساكن روستا، با تماس تلفنی قرعه‌كشی شده و آن‌ها روستای خود را برای شنوندگان برنامه معرفی می‌كنند. این بخش به منظور تمركز بر روستا‌ها و مسائل مهم و جذاب آن‌ها ساخته شده است.

این تهیه كننده رادیویی در ادامه افزود: بخش دیگری از این برنامه، آیتم طنز “مسیریاب” است كه هر روز داستان گوینده مسیریاب با راننده‌ای كه با او تعامل دارد با زبان طنز بازگو می‌شود و دغدغه‌های روز جامعه را مطرح می‌كند. آیتم بعدی “سوژه‌یاب” نام دارد كه مسائل روز جامعه مثل اقتصادی، سیاسی و محیط زیست را پیگیری می‌كند و با مسئول مربوطه برای پاسخگویی به موضوع مطرح شده، تماس می‌گیریم. همچنین، بخش‌های دیگری مانند هواشناسی، معرفی بازی‌های رایانه‌ای و بخش “خسته نباشید خدا قوت داریم” نیز در این برنامه وجود دارند.

مجتبی حسنی تهیه كننده برنامه “جوان ایرانی سلام” رادیو جوان خاطرنشان كرد: همكاران ما در شبكه جوان تلاش می‌كنند تا با جوانان همراه شوند و مسائل و دغدغه‌های آن‌ها را در این برنامه بررسی كنند. برنامه “جوان ایرانی سلام” رادیو جوان یك برنامه مفرح صبحگاهی در قالب مجله است كه به مدت ۹۰ دقیقه به مخاطبان همیشگی رادیو جوان ارائه می‌شود.

این تهیه كننده رادیویی در پایان یادآور شد: با ایجاد تغییراتی در روند برنامه، سعی شده است تا مخاطبان صبحگاهی بیشتر درگیر شوند و برنامه به حالت تعاملی تر نزدیك شود. مخاطبین رادیو جوان، همانند رفقای ما هستند و تعامل برنامه با مخاطبین، جذابیت برنامه را افزایش داده است. به علاوه، او اظهار داشت كه برنامه جوان ایرانی سلام، علاوه بر اینكه یكی از مهم‌ترین برنامه‌های رادیو جوان است، این برنامه همواره پایگاهی برای انعكاس صدای جوانان و انتقاد از مسئولان خواهد بود.

مهدی مفیدی گوینده برنامه “جوان ایرانی سلام” شبكه رادیویی جوان نیز افزود: این برنامه رادیویی، پرطرفدارترین برنامه صبح رادیو جوان است و به گفته سازمان صدا و سیما، ویژگی‌های جوانانه دارد و از تعداد بسیار زیادی مخاطب برخوردار است. همچنین ریتم برنامه تند و شاد است و این برنامه به عنوان یك ساعت طلایی شناخته می‌شود.

مفیدی درباره اهمیت برنامه و تعامل خود در این برنامه عنوان كرد: برنامه جوان ایرانی سلام دارای دو گروه است و هر هفته یك گروه مختلف برنامه را تهیه می‌كند. هدف هر دو گروه، ساخت یك برنامه شاد و جذاب برای مخاطبان است.

در پایان، مفیدی از رسالت اصلی برنامه جوان ایرانی سلام سخن گفت و خاطرنشان كرد: هدف اصلی برنامه آگاهی‌دهی به مردم و حفظ روحیه بالای آنها برای شروع یك روز كاری است و او تمام تلاش خود را می‌كند تا صبحگاه برنامه را با شادی و ریتم بالا اجرا كند تا مخاطبان یك روز خوب و پرنشاط را آغاز كنند.

برنامه رادیویی «جوان ایرانی سلام» با مدیریت عباس رجب سلمانی و به تهیه كنندگی مجتبی حسنی و سیروس رجبی با اجرای مهدی مفیدی و پیمان طالبی به سردبیری عطیه عسگری و عصمت پاپیران و با هماهنگی فرزاد محمدی و آزاده شبابی و با همكاری امین قاسمی فرع، مریم ابولحسنی، سمیرا جعفری، حسن معین، فاطمه قنبری، علی زمانی، امیر بابازاده، ایمان سلطان پور، امیر بیشه، از شنبه تا چهارشنبه به صورت زنده از ساعت ۶:۳۰ الی ۸:۰۰ صبح، روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز از شبكه رادیویی جوان پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.