Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 40225
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 28 اسفند 1401 - 21:46 |

حسن سلطانی مجری «ماه خدا» شد

حسن سلطانی مجری «ماه خدا» شد

ویژه برنامه سحرگاهی “ماه خدا” هر بامداد با اجرای حسن سلطانی از آنتن شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، ملک آّبادی تهیه کننده “ماه خدا” با اعلام اینکه این برنامه یک روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به پیشواز این ماه مبارک می رود، افزود: “ماه خدا” امسال با فضاهای جدید و بدیع به لحاظ خلاقیت فرمی و محتوایی روی آنتن می رود و دکور با حال و هوای مناجات وسحرگاهی توسط امیرحسین میرطالب درحال طراحی و اجراست.
ملک آبادی عنوان کرد: برنامه امسال با اجرای “حسن سلطانی” و آیتم های متعدد نو پخش خواهد شد.
وی افزود: خطبه متقین با بیانات آیت الله مصباح از آیتم هایی است که به زبان نقاشی توسط میکائیل براتی اجرا می‌شود. مناجات خوانی شهرستان‌ها از دیگر بخش هایی است که هر سحرگاه در برنامه خواهیم داشت.
این تهیه کننده گفت: در بخش سخنرانی‌ها از بیانات آیت الله جاودان ، حجت الاسلام رفیعی و همچنین سخنرانی زنده میرهاشم حسینی، مرتضی آقا تهرانی و آقای نظافت بهره خواهیم برد.
ملک آبادی تصریح کرد: بخش نوستالژی با حال و هوای حرم آقا امام رضا(ع) خواهیم داشت که در این بخش با مناجات خوانی و چاوشی خوانی مرحوم کریمی همراه می‌شویم . در کنار این بخش آیتمی‌برای مادران شهدای گرانقدر در نظر گرفته ایم.
وی در انتها از پویش ختم قرآن کریم خبر داد که به زودی شرایط شرکت در این پویش نیز اعلام خواهد شد.

“ماه خدا” محصول گروه معارف اسلامی‌شبکه یک سیماست که سحرگاه‌های ماه مبارک رمضان یک ساعت و نیم قبل از اذان صبح آغاز می‌شود و تا اذان آخرین استان کشور همراه مومنان درگاه حق خواهد بود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.