Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 48276
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو قرآن تاریخ انتشار : 10 فروردین 1403 - 14:11 |

حضور چهره های قرآنی در «شهر قرآن» رادیو قرآن

حضور چهره های قرآنی در «شهر قرآن» رادیو قرآن

برنامه شهر قرآن در  روز اختتامیه بخش بین الملل سی و یكمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم ، میزبان چهره های مطرح قرآنی در عرصه های مختلف بود.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ برنامه هشتم فروردین شهر قرآن در سی و یكمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم نیز میزبان چهره های مطرح قرآنی در عرصه های مختلف بود .
میهمان اول برنامه محمدرضا قهرمانی رییس روابط عمومی اداره كل تامین اجتماعی شرق تهران بزرگ بود. وی در گفتگو با شهر قرآن گفت: پایه ی كار تامین اجتماعی كار خدماتی است اما همكاران من در مجموعه سازمان تامین اجتماعی همكاران معتقد و متعهدی هستند لذا به لطف مدیران ارشد موضوعات قرآنی و فرهنگی نقش پررنگتری پیدا كرده و قوت گرفته است و سال گذشته از دارالقران سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد. ما در سال ۱۴۰۲ شاهد برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات قرانی در سازمان تامین اجتماعی و شعب و ادارات تابعه بودیم.
میهمان دوم برنامه جناب آقای دكتر كلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی كشور بود و از ضرورت گسترش و برگزاری دائمی نمایشگاه بین المللی قرآن به صورت فصلی صحبت كردند و گفتند در تلاش هستند تا بتوانند در شهرهای بزرگ و در سال چهار بار برگزار شود.
دیروز اختتامیه و آخرین روز بخش بین المللی نمایشگاه بین المللی قرآن كریم بود. به همین مناسبت آخرین گزارش از بخش بین الملل، گزارشی از یك خانم مدرس قرآنی پاكستانی بود كه در شهر اسلام آباد فعالیتهای گوناگون قرانی دارند. این گزارش اختصاصی توسط خانم شاهچراغ برای برنامه شهر قرآن تهیه شده بود.
خاطرنشان میگردد «شهرقرآن» تا پایان نمایشگاه مصادف با ۱۴ اردیبهشت از مصلی امام خمینی (ره) تقدیم شنوندگان خواهدشد و علاقه مندان میتوانند از استودیو رادیو قرآن نیز بازدید داشته باشند .

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.