Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 34580
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 03 خرداد 1401 - 17:59 |

حفظ محیط زیست مسئله «صبح صبا» رادیو می شود

حفظ محیط زیست مسئله «صبح صبا» رادیو می شود

برنامه زنده صبح صبا با نگاهی طنز به ضرورت حفظ سلامت محیط زیست می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه زنده «صبح صبا» هر روز با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویداد های جامعه با نگاهی متفاوت همراه مخاطبان می شود.
این برنامه در فضایی شاد و مفرح اولین ساعات روز با نگاهی متفاوت به آگاهی و امید بخشی می پردازد و هر روز یكی از موضوعات اجتماعی و فرهنگی روز جامعه را به عنوان سوژه برنامه مطرح می كند كه از طریق تعامل با مخاطبان به آن می پردازد.

«صبح صبا» روز چهارشنبه چهارم خرداد با نگاهی طنز به موضوع آلودگی هوا و ضرورت حفظ سلامت محیط زیست می پردازد.

آلودگی هوا از مهمترین مشكلات قرن اخیر و تهدید كننده سلامت انسانها تلقی می شود. ذرات معلق یا به عبارتی ریز گرد سازند به صورتی كه تنفس آن ۱ تا ۳ درصد مرگ ومیر را هستند كه بر سلامت انسان اثر گذاشته و زندگی وی را مختل می دهد.امروزه آثار زیانبار پدیده گرد و غبار مشكلات عمدهای برای ساكنین منطقه به وجود آورده است كه كنترل افزایش می آن به عنوان یكی از مهمترین چالشهای پیش روی بشر به شمار میرود. پدیده گرد و غبار میتواند تاثیرات منفی بسیاری بر سلامت انسانها، محصولات باغی، كشاورزی و همچنین گیاهان و حیوانات بگذارد. این پدیده موجب از بین رفتن پوشش گیاهی میشود كه شرایط محیطی و سلامتی انسان را دستخوش تغییرات جبران ناپذیری مینماید از این رو رادیو صبا در برنامه صحبگاهی صبح صبا با نگاهی طنز به این مسئله می پردازد.
شنوندگان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ و ارسال پیامك به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ با این برنامه تعامل داشته باشند.
«صبح صبا» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ صبح به تهیه كنندگی آزاده شاهرخ مهرو اجرای مهبد قناعت پشه و هماهنگی آتوسا برهانی نژاد تقدیم مخاطبان می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.