Tuesday, 21 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 40381
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 11 فروردین 1402 - 16:58 |

حكایت دولت و فرزانگی در رادیو شنیدنی می شود

حكایت دولت و فرزانگی در رادیو شنیدنی می شود

رادیو صبا در برنامه «صدو یك راه برای كتاب نخواندن» یك داستان انگیزشی را به شنوندگان معرفی می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه صدویك راه برای كتاب نخواندن با معرفی كتاب های متنوع به مخاطبان تلاش می كند سرانه مطالعه را به روشی جدید بالا ببرد در این برنامه با ۱۰۱ راه مخاطب با كتاب آشنا می شود مثل بخشی از یك فیلم، گفتگو كارشناسی ، پخش قسمت هایی از كتاب صوتی و …
شنبه ۱۲ فروردین این برنامه كتاب حكایت دولت و فرزانگی نوشته مارك فیشر و ترجمعه گیتی خوشدل به مخاطبان معرفی می شود.
كتاب حكایت دولت و فرزانگی یكی از بهترین كتاب‌ها در حوزه موفقیت و روانشناسی ثروت است. آیا افراد موفق نسبت به كسانی‌ كه تنها در فكر موفقیت هستند، بیشتر تلاش می‌كنند؟ آیا این افراد باهوش‌تر، خوش‌شانس‌تر و شجاع‌ترند؟ آیا موفقیت در زمینه‌ی اقتصادی برای ما شادی به همراه می‌آورد؟ اگر شما هم جزء افرادی هستید كه به دنبال تغییر در نگرش و دستیابی به اهداف بزرگی مثل كسب ثروت در زندگی‌تان هستید؛ كتاب در قالب داستان و با لحنی سرگرم كننده، راهكارها و اصول كاربردی موفقیت را در كسب ثروت به خوانندگان ارائه می‌دهد.
این كتاب همان‌طور كه از نام آن مشخص است در غالب حكایت‌هایی زیبا و تامل برانگیز روایت شده است. حكایت دولت و فرزانگی، داستان جوان ۳۲ ساله‌ای است كه از شغل فعلی‌اش خسته و بیزار شده است و به دنبال راهی می‌گردد تا درآمد خود را افزایش دهد اما در این مسیر با مشكلاتی مواجه می‌شود. او نزد عموی ثروتمندش می‌رود و از او پول می‌خواهد اما عمویش از دادن پول به او خودداری می‌كند و به جای این كار جوان را به شهری دور افتاده كه باغبانی سالمند به نام «آنی» در آن زندگی می‌كند، می‌فرستد.
در پشت جلد این كتاب می خوانیم: برای مطالعه این كتاب كمتر از یك ساعت وقت بگذارید و یك عمر از داستان قوی و بكر آن استفاده نمایید. داستانی كه یكی از سودمند ترین حقایق را آشكار می سازد
«صدویك راه برای كتاب نخواندن» به تهیه كنندگی مژگان فرزین ، گویندگی آرمان غفاریان وكارشناسی اشكان امجدی روز های ساعت ۲ بامداد تقدیم به مخاطبان می شود.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.