Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45798
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 11 آذر 1402 - 18:08 |

حمله ببر وحشی به همکاران برنامه «دراستان» شبکه تهران

حمله ببر وحشی به همکاران برنامه «دراستان» شبکه تهران

یکی از همکاران برنامه “دراستان” شبکه تهران سیما صبح امروز هنگام تهیه گزارش از باغ وحش صفادشت مورد حمله ی یکی از ببرهای این باغ وحش قرار گرفت و مجروح شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما،  گروه تولید برنامه “در استان” امروز برای تهیه گزارشی از وضعیت باغ وحش صفادشت به این محل مراجعه می کنند. پس از انجام هماهنگی های لازم با مسئولان باغ وحش، تیم در استان همراه با شهردار صفادشت، پیمانکار و مربیان باغ وحش در این مکان حاضر شدند.
پس از شروع تصویربرداری، در اواسط گزارش با اصرار مسئولان باغ وحش وارد راهروی قفس ببر می شوند که متاسفانه و در کمال تعجب، درب قفس باز بود و یکی از ببرها بیرون می آید و به سوی همکاران تهیه گزارش در استان حمله‌ می کند.
بنابر این گزارش در پی این حمله جراحتی شدیدی به یکی از همکاران برنامه وارد می شود که هم اکنون در بیمارستان بستری شده است.
یادآور می شود برنامه در استان در پی تماس ها و درخواست های مکرر مردمی نسبت به تهیه این گزارش اقدام می کند. در گزارش های رسیده به این برنامه آمده است: قرار است این باغ وحش بزودی تعطیل شود و…
تیم در استان با پی گیری و بررسی همه جانبه موضوع و در تحقیقات اولیه متوجه می شود که الان فصل زاد و ولد ببرها است و با تغییر فضا و مکان نگهداری ببرها و با توجه به سن بالای آنها شاید این اتفاق پس از این جابجایی دیگر رخ ندهد.
برنامه “در استان” کاری از گروه شهرستان‌ها شبکه تهران سیماست که با تهیه گزارشهای مختلف از شهرستان های استان تهران به انعکاس و بررسی موضوعات، مشکلات و مسائل اجتماعی، شهری، فرهنگی و… مردم استان تهران می پردازد و پاسخگویی مسئولان و پیگیری مشکلات مردمی و نارسایی ها از دیگر اهداف این برنامه به شمار می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.