Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 8817
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 22 بهمن 1397 - 13:05 |

«حوض نقره» و پوششی ویژه از اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

«حوض نقره» و پوششی ویژه از اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

شبکه رادیویی ایران، در قالب برنامه حوض نقره آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را به صورت زنده پخش می کند.

رادیو ایران با ویژه برنامه «حوض نقره» اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را پخش می کند. این برنامه که از رادیو ایران روی موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ به صورت زنده پخش می شود با حضور هنرمندان، کارشناسان و صاحبنظران آخرین گزارش ها و اخبار اختتامیه جشنواره فیلم فجر به اطلاع مخاطبان خواهد رساند.
یدالله گودرزی مدیر فرهنگ و ادب رادیو ایران با اعلام این مطلب افزود: رادیو ایران به عنوان تنها رسانه شنیداری، آیین اختتامیه را به صورت زنده و مستقیم پوشش می دهد. با توجه به دشواری های این پوشش در برج میلاد تهران و شلوغی بیش از حد آمفی تئاتر، از مسئولان جشنواره خواستار اختصاص امکانات بیشتر جهت بهتر شدن این پوشش هستیم.
یدالله گودرزی افزود: حقیقت آن است که با توجه به دشواری ها و مسائل حاشیه های پوشش اختتامیه، شبکه ها از این موضوع استقبال چندانی نمی کنند، اما رادیو ایران سعی می کند در این رویدادهای مهم فرهنگی و هنری حضور داشته باشد. طبعا این مهم، همکاری های دو جانبه بیشتری را می طلبد.
برنامه حوض نقره به تهیه کنندگی عبدالله علایی، گویندگی و کارشناسی مهرناز فقیهی، شهاب شهرزاد، مصطفی محمودی و با گزارشگری تینا میرکریمی و مهدیه پهلوانی از برج میلاد تهران به روی آنتن می رود.
گفتنی است، «حوض نقره» برنامه سینمایی رادیو ایران است که جمعه ها به صورت زنده و پیوسته به روی آنتن می رود و به مناسبت ایام جشنواره فیلم فجر هر شب از ساعت ۲۰:۰۰ تا ۲۱:۰۰ پخش می شود.
لازم به یادآوری است، ویژه برنامه اختتامیه را روز دوشنبه بیست و دوم بهمن ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ از رادیو ایران بشنوید

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.