Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 44260
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 02 مهر 1402 - 14:26 |

خاطره‌بازی شبکه دو با گویندگی دلنشین شهید آوینی

خاطره‌بازی شبکه دو با گویندگی دلنشین شهید آوینی

در پنجاه و دومین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» به مناسبت هفته دفاع مقدس، به گزیده‌ای از برنامه «روایت فتح» با صدای خاطره‌انگیز شهید سیدمرتضی آوینی پرداخته خواهد شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، پنجاه و دومین قسمت این برنامه در بخش «برنامه» گزیده‌ای از برنامه «روایت فتح» محصول ۱۳۶۴ شبکه یک را روانه آنتن می‌کند. برنامه «روایت فتح» نام مجموعه فیلم‌های مستندی درباره رویدادهای نظامی- سیاسی هشت سال دفاع مقدس بود که در همان دوران توسط گروه تلویزیونی جهاد ساخته شد. تدوین، نویسندگی گفتار فیلم و صداگذاری این مجموعه مستند توسط شهید سیدمرتضی آوینی، از نخستین سال‌های دوران دفاع مقدس شروع شد و تا هنگام شهادت وی ادامه داشت.

این برنامه در بخش «سینمایی» گزیده‌ای از فیلم سینمایی «دوئل» به کارگردانی احمدرضا درویش محصول ۱۳۸۲ را پخش می‌کند و در بخش «قاب ناب»، تصاویر رزمندگان ساعاتی قبل از عملیات والفجر هشت در بهمن ۱۳۶۴، تصاویر جبهه و مصاحبه با رزمندگان در همان سال و مداحی اکبر شریعت در جبهه با عنوان «کربلا کربلا» در سال ۱۳۶۳ را تقدیم نگاه مخاطبان می‌کند.
در بخش «سریال» نیز بخشی از سریال خاطره‌انگیز «استاد اِدِر نجار و وروجک» محصول ۱۹۸۹ آلمان پخش خواهد شد.
در بخش نماهنگ، «ندیدم شهی» با صدای علی فانی و در بخش موسیقی، «شهید شهید» با صدای شهرام ناظری روانه آنتن می‌شود.
علاقه‌مندان و دوستداران برنامه‌های خاطره‌انگیز می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و… را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ ارسال نمایند تا در بخشهای مختلف این برنامه، از میان پیامکهای ارسالی، بیشترین درخواست انتخاب شده به نمایش درآید.
مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که پنجاه و دومین قسمت آن، دوشنبه ۳ مهر حوالی ۰۰:۳۵ از شبکه دو پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.