Sunday, 16 June , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳ - 10 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 49715
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 03 خرداد 1403 - 12:45 |

خاطره‌ جالب مجری تلویزیون از شهید رئیسی در دیدار با هنرمندان

خاطره‌ جالب مجری تلویزیون از شهید رئیسی در دیدار با هنرمندان
پدرام کریمی مجری تلویزیون به خاطره‌ای از رئیس جمهور شهید در دیدار با هنرمندان‌ یاد کرد وگفت: وقتی احترام و صداقت کلام ایشان را با هنرمندان دیدم؛ شخصیت‌شان برایم جذاب‌تر شد.

پدرام کریمی، مجری رادیو و تلویزیون در گفت‌وگو با برنا مردمی‌بودن آیت‌الله رئیسی را با بیان خاطره‌ای از ایشان توصیف کرد و گفت: آیت‌الله رئیسی را یکبار در مراسم افطاری از نزدیک دیدم و در همین یک جلسه دریافتم آنچه در خصوص ویژگی‌های اخلاقی ایشان عنوان می‌شود، کاملاً درست است. مردمی‌بودن و مهربانی، از آداب و سلوك ایشان به‌وضوح مشهود بود و صداقت کلام و احترام خاصی که به هنرمندان می‌گذاشتند برایم بسیار جذاب‌تر.

وی ادامه داد: به یاد دارم حتی با اینکه وقت جلسه به اتمام رسیده بود و تیم تشریفات چندین بار به جهت رسیدن به جلسه بعدی این موضوع را گوشزد کردند، اما مرحوم رئیسی جلسه دیدار با هنرمندان و شنیدن مشکلات آنها را ترجیح دادند و ماندند.

این مجری تلویزیون  شهادت بزرگان و متفکران را الگویی برای نسل آینده دانست و افزود: این انقلاب از بدو پیروزی، فراز و نشیب بسیار به خود دیده است؛ چنانچه هم‌سن‌وسالان من به‌خوبی دیده‌اند و نسل‌های بعد شنیده‌اند، اما به دلیل ذات مردمی جمهوری اسلامی و اینکه پایه‌ها و ارکان قدرت در نهایت به دست مردم است، هیچگاه دچار سستی و رخوت نشده است. حتی شهادت بزرگان و متفکران نه‌تنها خللی در روند روبه‌رشد آن ایجاد نکرده،  چه‌بسا با الگوسازی از ایشان، انگیزه بیشتری را برای ادامه راه سبب شده است.

کریمی در پایان تأکید کرد: همواره هدف بدخواهان کشور ضربه و تخریب پایگاه مردمی نظام است و البته مردم هوشیار هستند و‌ در طول تاریخ با حضور به هنگام و قدرتمند خود در همه عرصه‌ها این را اثبات کردند.

| منبع خبر : برنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.