Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 17545
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 14 فروردین 1399 - 3:57 |

خاطره جالب مجری فرمول یک از عید نوروز

خاطره جالب مجری فرمول یک از عید نوروز

علی ضیاء مجری برنامه فرمول یک درباره خاطرات دوران کودکی خود در نوروز و حال و هوای این روزها صحبت کرد.

علی ضیاء امسال هم مانند سال گذشته برنامه «فرمول یک» را در سال تحویل برای مخاطبان آماده کرده بود و آیتم‌ها و گفت و گو‌های جذاب و شادی را با حضور هنرمندان، ورزشکاران و خوانندگان روی آنتن برد. علی‌رغم اینکه بیماری کرونا مانع از معرفی چهره‌های مردمی سال شد اما بازهم «فرمول یک» کسانی که در روزهای کرونایی به میدان آمده‌ و به طور مثال ماسک و مواد ضدعفونی کننده رایگان به مردم اهدا می کردند را به برنامه دعوت کرد.

سید علی ضیاء تهیه کننده فرمول یک درباره سال ۹۹ گفت: سال ۹۹ آخرین سال از سده ۱۳۰۰ است و تجربه‌ای را خواهیم داشت که ممکن است برای تجربه آن، ۱۰۰ سال دیگر زمان نیاز باشد. امیدوارم سال ۹۹ فضایی را مهیا کند تا بتوانم دست کسانی که دوستشان دارم را بگیرم.

مجری فرمول یک درباره سفر‌های نورزی اظهار کرد: اگر کرونا نبود کاشان را بغل می‌کردم، اما با توجه به شیوع کرونا در این مدت کتاب می‌خواندم، فیلم می‌دیدم و فکر می‌کردم؛ البته این فکر کردن بسیار مسئله مهمی است و خیلی هم کِیف دارد. اینکه همه وسایل ارتباطی را کنار می‌گذارم و فکر می‌کنم.
وی افزود: بهترین خاطره ام از عیدنوروز این است که پدرم به من عیدی می داد، بعد همان پول را از من می گرفت و  به بچه های فامیل می داد.(خنده)

ضیاء عنوان کرد:  عید زمانی خوب است که خودمان را تغییر دهیم. فارغ از همه صحبت هایی که درباره کرونا می گوییم من فکر می کنم کرونا می تواند در درون ما یک تحولی  را ایجاد کند زیرا در ۱۰۰ سال اخیر تجربه ای را پشت سر می گذاریم که طی آن هر لحظه ممکن است اتفاقی بیفتد و فردا را نبینیم.

این مجری توضیح داد: بشر در اوج قدرت وثروت خود ناتوان است. قطعا این به ما یک تفکر و رشدی را می دهد  مبنی بر اینکه ممکن است زندگی ما تغییر کند. به نظرم  آدم های بعد از کرونا باید  شکل دیگری به خود بگیرند، جور دیگر  همدیگر را دوست داشته باشند و به طرز متفاوت تری برای زندگی تلاش کنند. امیدوارم این تغییر برای ما حاصل شود.

| منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.