Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 11675
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 17 تیر 1398 - 13:28 |

«خانه امن» کجاست؟

«خانه امن» کجاست؟

زنان آسیب‌دیده!، لایه ای از جامعه هستند که کمتر دیده و شنیده میشوند. اینان وقتی با مشکل جدی روبه‌رو می‌شوند، نمی‌دانند باید به کجا بروند و چه کنند؟ خانه ی امن آنها کجاست؟ امشب(۱۷ تیر) ساعت ۲۱ با برنامه چراغ رادیو تهران همراه شوید.

خانه‌ای میان خانه‌های دیگر، این خانه امن است. سرای آدم‌هایی که به آن پناه آورده‌اند؛ زنانی که گذشته تلخ و دردناکشان کابوس زندگیشان بوده، خانه‌ای که ساکنان رنجورش حالا روزگار آرامی را سر می‌کنند و مدتی است در آسایش و آرامش روزگار می‌گذرانند؛ بی‌آنکه کسی تحقیرشان کند، تهدیدشان کند، کتکشان بزند یا شیره جانشان را بمکد. آدم‌های این خانه به ساکنان تازه وارد، زندگی جدید و بی‌دغدغه را می‌آموزند و به یکدیگر امید هدیه ‌می‌دهند.
خیلی از زنان آسیب‌دیده وقتی با مشکل جدی روبه‌رو می‌شوند، نمی‌دانند باید به کجا بروند و چه کنند؟ و این که تنها ۲۵ استان دارای خانه امن که مهمترین دلایل آن فراهم نبودن زمینه راه‌اندازی این مراکز و کمبود اعتبارات است و…
شبکه رادیویی تهران در برنامه «چراغ» امشب (۱۷ تیر) با اطلاع رسانی از خانه های امن، شرایط پذیرش، کمبود این مراکز در استان ها و… مهمان خانه های شما همراهان همیشگی است.
برنامه «چراغ» به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور، گزارشگری مهدی اسماعیلی، کارشناس مجری سعید اسلام زاده، کارشناس خبری علی البرزی، ارتباطات یاسر کطاییان و هماهنگی محمدرضا پاکزادیان از رادیو تهران به صورت مستقیم از ساعت ۲۱ تا ۲۲ پخش می شود.
با ما روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای .ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز همراه شوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.