Tuesday, 21 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 44755
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 19 مهر 1402 - 13:04 |

«خرس‌های بونی» به مدیریت سعید شیخ زاده دوبله شد

«خرس‌های بونی» به مدیریت سعید شیخ زاده دوبله شد

فیلم سینمایی «خرس های بونی: بازگشت به زمین» با گویندگی ۱۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این پویانمایی سینمایی در گونه انیمیشن، کمدی و خانوادگی محصول ۲۰۲۲ چین، قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی سعید شیخ زاده است. مهوش افشاری، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، ارسلان جولایی، مسعود سلطانی، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، بهروز علی محمدی، نرگس فولادوند، حسن کاخی، علی همت مومیوند، نیما نکویی فرد و سعید شیخ زاده صداپیشه های این اثر ماجراجویی بوده اند.

این فیلم درباره برامبل یک خرس خنگ و دست و پا‌چلفتی است که تحت تاثیر برخی اتفاقات تبدیل به یک ابرقهرمان شده و زندگی دوستان و عزیزانش را از خطر نابودی نجات می‌دهد.

انیمیشن، قصه درمان زخم های درونی شخصیت ها و تبدیل آنها به قهرمان است در حالی که سرشار از طنز و ماجراجویی و اکشن است و شخصیت ها هم بسیار جذاب طراحی شده اند به طوری که حتی مخاطب بزرگسال هم با آنها همراه می شود. فیلم برنده ۲ و نامزد ۱ جایزه از جشنواره های داخلی چین شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی پنج، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.