Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 14341
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 13 آبان 1398 - 16:47 |

خوانش کتاب «زمستان فصل مردن نیست» در «رویای کاغذی»

خوانش کتاب «زمستان فصل مردن نیست» در «رویای کاغذی»

بخش هایی از کتاب «زمستان فصل مردن نیست» نوشته «فرشته نوبخت» در برنامه رویای کاغذی ۱۳ آبان ماه خوانده می شود .

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ؛رویای کاغذی امشب دوشنبه۱۳آبان ماه به خوانش و معرفی کتاب « زمستان فصل مردن نیست» نوشته «فرشته نوبخت » اختصاص دارد.
در بخشی از کتابآمده که ؛«… جمله های آخر را در حالی گفته ام که پاهایم روی زمین نبود. مثل دود کشیده شده ام سمت اتاقم. در اتاق را از تو قفل کرده ام و پشتم به نرمیِ تشک نرسیده، خوابم برده است. کاش مسعود می گفت از چه چیزی باید بترسم؟ چیزهایی که من دارم، از دست دادنی نیست. کسی نمی تواند درد را از من بدزدد. هیچ کس دنبال کاغذهای سیاه شده با کلمه و فایل های انباشته از عکس و فیلمِ زن های بیچاره نیست. جز این ها تعلقی به چیزهای دیگری که اینجا هست ندارم. این ها نه ارزشِ مالی دارد و نه وسوسه برانگیز است. به پهلوی چپ می گردم و از فکرِ شیرینی که ناگهان به سرم می افتد چشم هایم گرم می شود: مسعود ترسِ از دست دادن دارد! یعنی چیزی دارد که نگرانش باشد؟ چیزی که به خاطرش بترسد؟
رویای کاغذی برنامه ای از گروه کتاب رادیو فرهنگ است که هر شب ساعت ۲۳:۴۵ به بازخوانی قطعه ای از یک کتاب شامل داستان کوتاه ، رمان و شعر از آثار شاخصی که با استقبال مخاطبان روبرو شده اند و پر تیراژ بوده اند و به چاپ های چندم رسیده اند، اختصاص دارد.
«رویای کاغذی» با اجرای راضیه گردکاهد ، تهیه کنندگی الهه بیات و نویسندگی مریم بیانی برروی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.