Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 12275
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 15 مرداد 1398 - 12:22 |

خوانش « کودک، خانواده، انسان » در «رویای کاغذی»

خوانش « کودک، خانواده، انسان » در «رویای کاغذی»

برنامه «رویای کاغذی» امشب به معرفی  و خوانش بخش هایی از  کتاب « کودک، خانواده، انسان  »  که روش تربیت کودک براساس نظرات هایم جینات است  می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ ؛ «رویای کاغذی» امشب ۱۵ مردادماه ضمن خوانش بخش هایی از « کودک، خانواده، انسان » نوشنه ادل فیبر و ایلین مزلیش با ترجمه گیتی ناصحی شنوندگان را با این اثر که درباره که روش تربیت کودک براساس نظرات هایم جینات است آشنا می کند.

این کتاب حاصل تجربیات دو مادر است که به مدت پنج سال در یک گروه تربیت کودک شرکت کردند تا بتوانند فرزندان‌شان را با روش‌های بهتر پرورش دهند. ادل فیبر و ایلین مزلیش ــ نویسندگان کتاب ــ حاصل یک دوره پنج‌ساله کار گروهی زیر نظر دکتر جینات را با زبانی ساده در این کتاب گرد آورده‌اند. آنها با طرح شکست‌ها و موفقیت‌های‌شان در جریان پنج سال کار مداوم و عملی با فرزندان‌شان نشان می‌دهند که تربیت کودک، یک کار ساده و پیش‌پاافتاده نیست و به دانش، تجربه و مهارت مخصوص نیاز دارد.

رویای کاغذی برنامه ای از گروه کتاب رادیو فرهنگ است که هر شب ساعت ۲۳:۴۵ به بازخوانی قطعه ای از یک کتاب شامل داستان کوتاه ، رمان و شعر از آثار شاخصی که با استقبال مخاطبان روبرو شده اند و پر تیراژ بوده اند و به چاپ های چندم رسیده اند، اختصاص دارد.

«رویای کاغذی» با اجرای راضیه گردکاهد ، تهیه کنندگی الهه بیات و نویسندگی مریم بیانی برروی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.