شاهین آرین در خصوص این سوال که مجری گری و خوانندگی در حیطه هنر هستند اما در فضای کاملا متفاوتی قرار دارند چه چیزی سبب می شود که خواننده تصمیم می گیرد که تغییر مسیر دهد آیا دشواری های حوزه موسیقی  است یا اینکه مجری گری از خوانندگی جذاب تر است به خبرگزاری برنا گفت: به نظر من چنین چیزی اصلا بد نیست و هر آرتیستی نیاز دارد که در همه زمینه ها فعالیت کند و ماموریت خود را در قاب های دیگری عملی کند. درواقع کسی که خواننده است می تواند کار مجری گری را هم انجام دهد اما نباید این کار به شکل مرسوم ادامه دار شود و اگر مواقعی این اتفاق بیفتد خوب است.

او در پاسخ به این سوال که آیا مجری گری جذاب تر از خوانندگی است که چندین نفر از خوانندگان به این حرفه روی آورده اند بیان کرد: نه ربطی ندارد، من خودم را مثال می زنم و به فرد دیگری کار ندارم. درواقع حرفه من خوانندگی است ولی اگر قرار باشد در جایگاه یک مجری قرار بگیرم صدمه ای به کار و هنر اصلی که دارم وارد نمی شود چون یک اجرای ساده است و انجام می دهم.

شاهین آرین در پایان و در پاسخ به این سوال که به مجری گری علاقه مند است یا خیر خاطرنشان کرد: بله علاقه مند هستم و بدم نمی آید به این عرصه ورود کنم.