Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 43788
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 11 شهریور 1402 - 14:31 |
به مدیریت دوبله شیلا آژیر

«خودم رو دوباره دور نمی اندازم» با گویندگی ۱۴ نفر دوبله شد

«خودم رو دوباره دور نمی اندازم» با گویندگی ۱۴ نفر دوبله شد

فیلم سینمایی «خودم رو دوباره دور نمی اندازم» با گویندگی ۱۴ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی محصول کره جنوبی در سال ۲۰۲۱ بوده و قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.مدیر دوبله این سینمایی شیلا آژیر است. رضا آفتابی، ارغوان افراسیاب، دانیال الیاسی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، حسین سرآبادانی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، بهروز علیمحمدی، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، نیما نکویی فرد، نازنین یاری و شیلا آژیر صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که: دختر میانسالی به نام جونگ اون که در اداره مرکزی برق کار می‌کرده است به خاطر پاپوش همکاران مرد اداره به مکان دوری فرستاده می شود. او درمی‌یابد که باید خودش بر مشکلات غلبه کند. حتی در انتهای فیلم زمانی که به خاطر دفاع از حق و حقوق همکارش اخراج می‌شود، فیلم با این مضمون پایان می‌یابد که اگر همه شما را اخراج و رها کنند، این خود شما هستید که نباید خودتان را رها کنید.

فیلم نه تنها درباره ی روحیه ی مقاومت و تسلیم نشدن در برابر مشکلات است بلکه نقدی ظریف به سرمایه داری افسارگسیخته هم دارد و نشان می دهد که چگونه در نظام های سرمایه داری افراد به جان همدیگر می افتند و نظامی که آنها را به جان هم انداخته فراموش می کنند. فیلم برنده ۳ و نامزد ۳ جایزه از جشنواره های جهانی شده و از جمله در ایران در جشنواره ی فیلم فجر هم نمایش داده شده و برنده ی بهترین هنرپیشه ی زن شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی پنج، برای مخاطبان پخش شود.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.