Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 39178
  پرینتخانه » اخبار, باکس اخبار, رادیو ایران تاریخ انتشار : 01 بهمن 1401 - 21:53 |

خیال بافی كودكان و نوجوانان در رادیو ایران

خیال بافی كودكان و نوجوانان در رادیو ایران

برنامه «خانه و خانواده» روز یكشنبه دوم بهمن با حضور پریسا صحت بخش، روانشناس و مشاور از خیال بافی كودكان و نوجوانان می گوید.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، همه گاهی اوقات در رویا و خیال (تخیل) فرو می‌رویم و آنچه را كه در واقعیت به دنبالش هستیم، اما به دست نمی‌آوریم را در عالم خیال و رویا تصور می‌كنیم. اما گاهی اوقات این خیال‌پردازی بیش از حد مشكل‌ساز است و فرد را از دنیای واقعی و پذیرش مسئولیت‌ها و واقعیات دور می‌كند.
كودكان و نوجوانان نیز از آن دسته افرادی هستند كه معمولاً زیاد به تخیل، خیال‌پردازی و رویابافی روی می‌آورند، در صورتی كه این خیالبافی و رویاپردازی كودك را از دنیای واقعی دور كند و یا در انجام تكالیف مدرسه نوجوان خللی ایجاد كند باید جلوی آن گرفته شود.
با توجه به اهمیت این موضوع برنامه «خانه و خانواده» روز یكشنبه دوم بهمن با حضور پریسا صحت بخش روانشناس و مشاور از خیال بافی كودكان و نوجوانان و راهكارهای برخورد با این خیال پردازی می گوید
گفتنی است «خانه و خانواده» این هفته به تهیه كنندگی زینب برومند و با اجرای فاطمه آل عباس از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.