Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 40629
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 27 فروردین 1402 - 0:22 |

داستان ها و حكایات قرآنی در «باغ رضوان» رادیو

داستان ها و حكایات قرآنی در «باغ رضوان» رادیو

ویژه برنامه «باغ رضوان» با روایت داستان لقمان حكیم همراه مخاطبان می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «باغ رضوان» عنوان یكی از ویژه برنامه های ماه مبارك رمضان این شبكه رادیویی است كه از چهارم فرودین تقدیم مخاطبان می شود.

این برنامه با روایت داستان های قرآنی همراه مخاطبان می شود، روز یكشنبه ۲۷ فرودین باغ رضوان با روایت حضرت لقمان تقدیم شنوندگان می شود.

لقمان حكیم، از حكیمانی ظریف اندیش بوده است و قرن‌ ها پیش از اسلام در روزگار داود پیغمبر علیه‌السّلام، می‌ زیسته است. وی از شخصیت‌ های بزرگ قرآنی است كه خداوند در قرآن كریم، به نیكی از وی یاد نموده و پند و اندرزهای ارزشمند او به فرزندش در قرآن كریم و روایات متعددی نقل شده است، سوره‌ ای نیز در قرآن، به نام وی است.

لقمان به حكمت، مواعظ و داستان های اخلاقی مشهور است و سوره ای از قرآن نیز به نام او می باشد. شرك نورزیدن به خدا، تواضع در برابر مردم، وقار در راه رفتن، میانه روی در زندگی، ویژگی های همنشین خوب و ادب آموختن از بی ادبان از حكمت های معروف لقمان است.

ویژه برنامه «باغ رضوان» به تهیه كنندگی مژگان فرزین و گویندگی بهناز بستان دوست از روز چهارم فروردین ساعت ۱۴:۴۵ با روایت قصه های قرآنی در ایام ماه مبارك رمضان همراه شنوندگان می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.