Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 35083
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 06 تیر 1401 - 11:36 |

دانشنامه پزشکان وکیل روی میز نقد«سیم و زر » رادیو فرهنگ

دانشنامه پزشکان وکیل روی میز نقد«سیم و زر » رادیو فرهنگ

کتاب« دانشنامه پزشکان وکیل از انقلاب مشروطیت تا انقلاب اسلامی‌» در برنامه « سیم ‌وزر» رادیو فرهنگ نقد و بررسی می‌شود.

برنامه سیم و زر رادیو فرهنگ این هفته دوشنبه ۶ تیرماه به بررسی کتاب دانشنامه پزشکان وکیل از انقلاب مشروطیت تا انقلاب اسلامی اختصاص دارد و در این برنامه ساناز بیگی بروجنی نویسنده اثر آن را معرفی می‌کند.

محمد آسیابانی کارشناس مجری این برنامه درباره دانشنامه پزشکان وکیل از انقلاب مشروطیت تا انقلاب اسلامی‌ با «ساناز بیگی بروجنی »، نویسنده این کتاب گفت‌وگو می‌شود.
کتاب دانشنامه پزشکان وکیل از انقلاب مشروطیت تا انقلاب اسلامی‌، به همت دکتر علی یزدی نژاد و همکاری شهناز بیگی بروجنی شکل گرفته و چاپ دوم آن در سال ۹۸ منتشر شده است. این کتاب در بردارنده زندگینامه و کارنامه پزشکی و سیاسی ۱۶۰ پزشک ایرانی است که در فاصله دو انقلاب مشروطیت و انقلاب اسلامی‌ بر کرسی مجلس شورای ملی، مجلس سنا و مجلس موسسان تکیه زده اند.
دکتر جواد آشتیانی، دکتر محمد قلی آصف تاجبخش، دکتر اردشیرآوانسیان، دکتر محمد ابراهیم ابریشمی، دکتر شمس الدین ابوالهدی و…شخصیت هایی هستند که در این اثر به زندگی ‌‌و فعالیتشان اشاره شده است .
برنامه «سیم و زر» با تهیه‌کنندگی فریده گودرزی و اجرای فاطمه اسحاق تبار دوشنبه‌ها ساعت ۱۲:۰۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.