Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 761
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 28 مرداد 1394 - 6:37 |

داوود حیدری : ما یک میلیون ساعت حرف می‌زنیم

داوود حیدری : ما یک میلیون ساعت حرف می‌زنیم

داوود حیدری مجری و هنرمند عرصه های رادیویی با اشاره به برنامه هایی که در شبکه های رادیویی دارد، گفت: در حال حاضر برنامه «راه شب» را به تهیه کنندگی شهاب نادری در رادیو ایران و برنامه «شکر پنیر» را در رادیو صبا دارم. همچنین «برنامه قند پارسی» هم صبح‌هنگام از رادیو ایران روی آنتن می رود.

وی با اشاره به برنامه «شکر پنیر» که مایه های طنز دارد، عنوان کرد: «شکر پنیر» برنامه یک ساعته طنز است که البته خود من کمتر در آن طنز می بینم. من دوست دارم کار طنز به مردم تلنگر بزند و نه اینکه بخواهد خط بدهد و یا موعظه کند. در این برنامه همکاران خوبی داریم و متن های زیبایی هم ارایه می شود اما شاید طنز آن کم است.

مجری برنامه «شکر پنیر» اظهار کرد: این برنامه عوامل خوبی دارد، تهیه کنندگی آن بر عهده فریدون ارکانی است و هنرمندانی در برنامه هستند که امیدوارم ماحصل کار همه همه مورد رضایت مردم باشد. ما به عنوان بازیگر، مجری و تهیه کننده رسالتی داریم که باید آن را رعایت کنیم و باید خوراکی به مردم دهیم که وقت آنها تلف نشود و زمانیکه به رادیو گوش می دهند حداقل کمی لبخند بزنند. من همیشه تعریفی برای خودم دارم که وقتی پشت میکروفن رادیو می ایستم اگر یک ساعت حرف می زنم فقط همین یک ساعت نیست و چون حداقل حدود یک میلیون نفر برنامه را می شنوند باید توجه کرد که یک میلیون ساعت حرف زده می شود و در این زمان نباید وقت مردم را تلف کرد.

حیدری اظهار کرد: رسالت رسانه بسیار سنگین است اگر مخاطب حتی جمله ای یا کلمه ای یاد بگیرد یا لبخندی بر لب مردم بیاید ما کار خود را انجام داده ایم. من در این زمینه همیشه خود را مسئول می دانم که بتوانم ادای دینی به مردم داشته باشم. با این حال من تنها نیستم و موفقیت یک برنامه رادیویی به تهیه کننده، نویسنده و سایر عوامل نیز مربوط می شود و من دعا می کنم که بتوانیم از پس این رسالت برآییم.

وی درباره برنامه های طنزی که از رادیو روی آنتن می رود، عنوان کرد: برنامه طنز ویژگی هایی دارد و باید حرفی برای گفتن داشته باشد. این برنامه ها نگاه انتقادی دارند و باید به گونه ای حرف خود را بیان کنند که دل مردم به نوعی خنک شود و احساس آرامش کنند نه اینکه ما بخواهیم در این برنامه ها شعار دهیم و یا مردم را نصیحت کنیم.

حیدری که اجرای برنامه «راه شب» را هم بر عهده دارد، در این باره توضیح داد: «راه شب» جزو اولین برنامه های رادیو است. اجرای این برنامه دوشنبه شب ها با من است که تهیه کنندگی آن را شهاب نادری بر عهده دارد. او خوشبختانه موسیقی را می شناسد و خودش هم دست به قلم است برخلاف بسیاری از تهیه کنندگان که اطلاعات و تسلط چندانی بر حوزه های مختلف یک برنامه رادیویی ندارند.

داوود حیدری

داوود حیدری

 

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.