Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 35305
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 22 تیر 1401 - 11:41 |

«در برابر باد» در رادیو صبا شنیدنی می شود

«در برابر باد» در رادیو صبا شنیدنی می شود

رادیو صبا در برنامه «پیش پرده» تیتراژ سریال خاطر انگیز « در برابر باد» را مرور می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «پیش پرده» با مروری بر ماندگارترین و خاطره‌سازترین موسیقی‌های مربوط به برخی برنامه‌ها و آثار سینمایی و تلویزیونی همراه مخاطبان رادیو صبا می‌شود. این برنامه با محور بررسی تیتراژهای ماندگار كه برای بسیاری از مخاطبان دربرگیرنده خاطرات تلخ و شیرینی است پخش می‌شود.

این برنامه روز پنجشنبه ۲۳ تیر به سراغ یكی از باكیفیت ترین و خاطره انگیزترین موسیقی تیتراژهایی می رود، «در برابر باد» یك مینی‌سریال استرالیایی محصول سال ۱۹۷۸ به كارگردانی سایمن وینسر و جورج تی. میلر است كه در ۱۳ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای روی آنتن رفت و از مجموعه‌های موفق زمان خود بود.
علیرضا سعیدی خبرنگار حوزه موسیقی و مجری برنامه گفت: «در برابر باد» فارغ از داستان جذابش توانست یكی از ماندگارترین ملودی ها را در ذهن مخاطبان و بینندگان سریال های خارجی سیما ثبت كند. موسیقی كه در كنار دوبله حیرت انگیز و استثنائی اش، ستاره درخشانی در نمایشگاه خاطران بینندگانی شد كه تلویزیون های سیاه و سفید دهه شصت و حتی اوایل دهه هفتاد به شكل معجزه آسایی رنگین كمانی از خاطره ها و لحظات ماندگار را در روح و قلبشان ثبت كردند.
وی افزود:قصه موسیقی تیتراز سریال «دربرابرباد» كه تقریباً بعد از ۱۰ سال از ساخت آن از شبكه اول سیما روی آنتن رفت، فقط روایت قصه تولید یك موسیقی نیست. بله یك رجوع خاطره سازِ موسیقایی به سالهایی است كه سرشار از خاطره بود.

«پیش پرده» به تهیه كنندگی سیامك احمدی پور و با اجرای علیرضا سعیدی روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵:۳۰ راهی آنتن صبا می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.