Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 3877
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 25 تیر 1396 - 11:21 |

دعوت از کار آفرینان برتر در رادیو تهران

دعوت از کار آفرینان برتر در رادیو تهران

ویژه برنامه «بر بلندای همت» که از کارآفرینان برتر برای حضور در رادیو تهران دعوت به عمل می آورد، در جدیدترین برنامه خود میزبان داوود زارعیان معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران می شود.

مهدی رادفر تهیه کننده برنامه «بر بلندای همت» گفت: «بر بلندای همت» از برنامه های جدید شبکه رادیویی تهران است که با هدف جهاد در راه خودکفایی روی آنتن می رود. این برنامه امروز ۲۵ تیرماه میزبان داوود زارعیان معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران خواهد بود.

رادیو تهران

وی با اشاره به مهم ترین هدف از تولید این ویژه برنامه بیان کرد: جهاد در راه خودکفایی و نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی توسط کارآفرینان اولویت مهم این برنامه است.

در این برنامه کارآفرینان از تجربیاتشان، چالش ها و نیازمندی هایی که برای یک کارآفرین شدن نیاز است می گویند تا این چراغ راهی باشد که جوانان به راحتی بتوانند از ظرفیت ها و پتانسیل هایی که در خودشان و اطراف شان موجود است نهایت بهره وری را داشته باشند.

رادفر اظهار کرد: هدف و غایت تولید و پخش این برنامه کسب روزی حلال از کاری است که می توانیم ایجاد کنیم و خیرش را به دیگران برسانیم و قدمی در راستای هدفی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تعیین شده است، برداریم.

ویژه برنامه «بر بلندای همت» کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران است که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.