Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 8992
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 05 اسفند 1397 - 16:04 |

دعوت رادیو تهران از برندگان سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

دعوت رادیو تهران از برندگان سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

شبکه رادیویی تهران در برنامه «نقطه سر شب» میزبان برندگان سیمرغ بلورین سی و هفتم جشنواره فیلم فجر می شود.

برندگان سیمرغ بلورین سی و هفتم جشنواره فیلم فجر در اختتامیه مهم ترین رویداد فرهنگی سینمایی کشور در حضور هنرمندان، مردم و اهالی رسانه معرفی شدند. شبکه رادیویی تهران در برنامه «نقطه سر شب» تلاش می کند میزبان برندگان سیمرغ بلورین شود.

در این دوره از جشنواره سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه اهدا شد به «بچه خور» به کارگردانی محمدمهدی کارت، امشب برنامه «نقطه سر شب» مهمان محمد کارت است، او (متولد ۱۳۶۵ در شیراز) فارغ‌التحصیل از هنرستان هنرهای نمایشی، لیسانس کارگردانی سینما، عضو پیوسته صنف کارگردانان مستند خانه سینمای ایران و از فیلمسازان جوان مطرح چند سال اخیر به‌شمار می‌رود.

شروع فعالیت هنری او در زمینه بازیگری تئاتر از سال ۱۳۷۹ بوده ‌است و ساخت چند فیلم مستند و داستانی موفق را در کارنامه خود دارد که جوایز بسیار معتبری را از جشنواره‌های مختلف از آن خود کرده‌اند. کارت همچنین به عنوان بازیگر درچندین فیلم سینمایی حضور داشته است.

کارت کارگردان فیلم‌داستانی«بچه‌خور»، کارگردان و تهیه‌کننده مستند «سمفونی مرگ»،«جایی که آدمها درخت می‌شوند» و بازیگر فیلمهای سینمایی«عصبانی نیستم»، «چه خوبه که برگشتی»، «بوسیدن روی ماه» و… است.

برنامه «نقطه سرشب» شب های یکشنبه در حوزه سینما با آیتمی با عنوان «سینما تهران» تهیه و پخش می شود، در این برنامه مهمانانی از سینما و تلویزیون خواهیم داشت. گفت وگو پیرامون جدیدترین آثار و تحلیل و بررسی آن بخش هایی از این برنامه است.

اسماعیل باستانی تهیه کننده، وحید رونقی گوینده و محمدرضا مقدسیان کارشناس و منتقد این برنامه رادیویی از ساعت ۲۲ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز همراه شما خوبان خواهند بود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.