Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 9769
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 31 فروردین 1398 - 12:47 |

دعوت رادیو تهران از مخاطبان برای حضور در جشن «حال خوب»

دعوت رادیو تهران از مخاطبان برای حضور در جشن «حال خوب»

شبکه رادیویی تهران برنامه (پارک شهر) برای حضور در یک دورهمی صمیمی، از مخاطبان و علاقه مندان دعوت به عمل می آورد.

رادیو تهران برنامه (پارک شهر) برنامه ای با عنوان «حال خوب» تدارک دیده و از همه علاقه مندان رادیویی برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل می آورد. این دورهمی با هدف همیاری برای کمک به مردمان سیل زده شمال و جنوب کشور تدارک دیده شده است، در این نشست صمیمی اهالی پارک شهر رادیو تهران با مخاطبان دیدار خواهند کرد.
«حال خوب» از رادیو تهران با همکاری فرهنگسرای ارسباران و سازمان مدیریت بحران شهر تهران، سه شنبه ۳ اردیبهشت، از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
شنوندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت نام و حضور در این برنامه رادیویی با شماره تلفن های ۲۲۶۵۲۴۶۶ و ۲۲۶۵۲۴۶۵ یا از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۴ با ما در تماس باشند.
این ویژه برنامه در قالب دورهمی صمیمی با مخاطبان با برگزاری مسابقه بین شرکت کنندگان، اجرای موسیقی و ویژه برنامه های طنز با حضور عرفان نظرآهاری نویسنده و شاعر برگزار خواهد شد. «حال خوب» آیتمی است در برنامه پارک شهر رادیو تهران که حدود یک سالی است با صحبت های دکتر عرفان نظرآهاری، روانشناس اجتماعی پخش می شود.
«حال خوب یک اتفاق نیست؛ حال خوب یک ماجراست.
ماجرایی که همه با هم می توانیم آن را بسازیم.
ما هر کدام آفریننده حال خوبیم.»
برنامه «پارک شهر» کاری از گروه مدیریت و برنامه ریزی شبکه رادیویی تهران است که هر روز جز جمعه ها از ساعت ۶:۳۰ تا ۹:۴۵ روی آنتن می رود.
شما شنوندگان می توانید برای آگاهی بیشتر از اتفاقات و رویدادهای روز، گفت وگوی ویژه برنامه پارک شهر رادیو تهران را با مسئولین کشوری و لشکری در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز دنبال کنید.
گفتنی است؛ شرکت در این ویژه برنامه رادیویی برای همه شهروندان آزاد است.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.