Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 45565
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 28 آبان 1402 - 13:26 |

دغدغه‌های دانشجویان با «نورهان» به رادیو می آید

دغدغه‌های دانشجویان با «نورهان» به رادیو می آید

رادیوصبا در برنامه جدید «نورهان» با نگاهی طنز به بیان مسائل و مشکلات دانشجویان می‌پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «نورهان» عنوان برنامه جدیدی از این شبکه رادیویی است که با همکاری دانشگاه صدا و سیما تهیه و پخش می‌شود.

فاطمه فرجامی فر تهیه کننده این برنامه بیان کرد، «نورهان» برنامه هم افزا با همکاری دانشجویان دانشگاه صدا و سیما در رشته‌های مختلف است که در آن دانشجویان رشته‌های نویسندگی و تهیه کنندگی در تهیه بخش‌های مختلف همکاری می‌کنند.

وی افزود: این برنامه در قالب ترکیبی با هدف بیان دغدغه‌های دوران دانشجویی تهیه می‌شود از آنجایی عوامل این برنامه دانشجو هستند و از نزدیک بسیاری از مسائل و مشکلاتی که موضوع برنامه می‌شود را درک کرده اند، به سادگی و صمیمانه تر می توان در این برنامه دغدغه‌های دوران دانشجویی را بیان کرد.

تهیه کننده برنامه درباره آیتم‌های مختلف این برنامه توضیح داد: مامان فوق تحصیل، خوابگاه لیل النهار، گزارش ، دمی‌با استاد و نمایش منیژه و منیره عنوان آیتم‌های این برنامه است که با زبان طنز تقدیم مخاطبان می‌شود.

آیتم «مامان فوق تحصیل» در قالب نمایش از مسائل و مشکلات مادران دانشجو می‌گوید و خوابگاه «لیل النهار» با نگاهی طنز مشکلات و مسائل دانشجویان در خوابگاه و محاله سکونت مطرح می‌کند.

بخش گزارشی این برنامه دارای سوالاتی است که توسط خود دانشجویان طراحی و پاسخ داده می‌شود و « دمی‌با استاد» عنوان آیتم ادبی این برنامه است که با اساتید دانشگاه شوخی می‌کند و طنازانه درخواست ها و دغدغه‌های استاد و دانشجو را بیان می‌کند.

منیژه و منیره شخصیت‌های یک نمایش طنز هستند که در آن نقش مادران دانشجویی را دارند، که کنار هم می نشینند و از درد و دل‌ها و مشکلات فرزندان دانشجو می‌گویند.

فرجامی‌فر در پایان گفت: موضوعات این برنامه نیز برگرفته شده از مسائل دوران دانشجویی است مثل ازدواج دانشجویی، مشاغل دانشجویی، وام دانشجویی و ایاب و ذهاب دانشجویان .

«نورهان» روزهای پنجشنبه ساعت ۱۲:۳۰ به تهیه کنندگی فاطمه فرجامی‌فر و بازیگری جمعی از دانشجویان دانشگاه صدا و سیما تقدیم مخاطبان می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.