Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 32040
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 23 دی 1400 - 11:12 |

«دفتر زمستان» راهی آنتن رادیو صبا می شود

«دفتر زمستان» راهی آنتن رادیو صبا می شود

برنامه دفتر پاییز با فرا رسیدن فصل زمستان با عنوان «دفتر زمستان» همراه مخاطبان می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، “دفتر پاییز ” عنوان برنامه پاییزی رادیو صبا بود، كه در قالب مجله ادبی در هر قسمت تورقی بر عاشقانه های ادبی كهن و مدرن ادبیات فارسی متناسب با فصل پاییز داشت.
با فرا رسیدن فصل زمستان با توجه به استقبال مخاطبان و ظرفیت برنامه دفتر زمستان در ادامه دفتر پاییز راهی آنتن صبا شد.
مژگان فرزین تهیه كننده این برنامه گفت: با تغییر فصل با شروع زمستان برنامه دفتر پاییز با عنوان جدید «دفتر زمستان» با تغییرات متناسب با فصل و ظرفیت برنامه همراه مخاطبان می شود.
كه در هر قسمت از برنامه های «دفتر زمستان» موضوعات متناسب با حال و هوای فصل زمستان انتخاب می‌شود و در این باب به خوانش اشعار و متون مرتبط با موضوع برنامه می پردازیم.
باتبریك وی افزود؛ در این برنامه بیشتر از اشعار و متون نویسندگان معاصر استفاده می شود و نویسندگان این برنامه فاطمه حمداللهی و نسترن كیانی نیز تلاش می كند در سطح این نویسندگان متون برنامه را تنظیم كنند، در نگاه كلی از می توان گفت، برنامه از نظر ادبی سطح بالایی دارد.
فرزین درباره مخاطبان این برنامه توضیح داد این برنامه مختص به مخاطب خاصی نیست هر كس با هر سنی و تحصیلاتی می‌تواند شنونده این برنامه باشد در صورتی كه بتواند با این برنامه ارتباط برقرار كند.
موضوعات این برنامه متناسب با فصل زمستان انتخاب می شود ولی بیشتر حال و هوای نوستالژی دارد. شنوندگان می‌توانند در این برنامه داستانهایی از زندگی خود را بشنود و یا شنونده داستان زندگی كسانی باشند كه در كنار آنها در این فصل زندگی می كند.
مژگان فرزین درادامه گفت:من به عنوان تهیه كننده این برنامه به این فكر می كنم كه مخاطبان با رادیو بین ساعت ۱۳ تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه چه كسانی هستند افرادی كه در تاكسی هستند، محله كار یا در مغازه شنونده رادیو هستند و شنیدن چه داستان و اشعاری می تواند آنها را همراه موج رادیو صبا نگه دارد.
فرزین در مورد تغییرات برنامه دفتر زمستان نسبت به دفتر پاییز توضیح داد، این برنامه با بخش جدیدی به نام پیرمرد لبو فروش همراه مخاطبان می شود كه در آن امیرحسین مدرس با اجرای هنرمندانه نقش این شخصیت به روایت داستانهای شیرین از زبان مرد لبو فروش می پردازد.
تهیه كننده این برنامه درباره انتخاب موسیقی های دفتر زمستان گفت: در این برنامه موسیقی و متن از هم جدا نیستند، عوامل برنامه ساز دفتر زمستان تلاش می‌كند با ارائه اشعار و متون به هم تنیده با موسیقی حال و هوای زمستان را در فضای خاطره انگیز به مخاطبان منتقل كند.
مژگان فرزین در پایان گفت: امیدواریم در ادامه با ارائه موسیقی و اشعاری بهتر در هر فصل همراه مخاطبان باشیم و برای رسیدن به این هدف تمام تلاشمان را می‌كنیم.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.