Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 35451
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 30 تیر 1401 - 12:54 |

«دنگ و فنگ» تبلیغات موثر در رادیو صبا

«دنگ و فنگ» تبلیغات موثر در رادیو صبا

رادیو صبا در برنامه «دنگ و فنگ» به بیان درباره صنعت تبلیغات و مشكلات پیش روی آن می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا،«دنگ و فنگ» عنوان یكی از برنامه های جدید این شبكه است كه با شعار «الف مثل اقتصاد» درراستای پرداختن به شعار سال با نگاهی طنز به بیان مسائل و مشكلات تولید در كشور می پردازد.

رادیو صبا دراین برنامه اقتصادی با نگاهی طنزبه نقد و بررسی دنگ و فنگ های اداری می پردازد.

روزجمعه تیر این برنامه با موضوع « تبلیغات موثر» راهی آنتن می شود.

شاید بتوان گفت یكی از بهترین راه‌هایی كه می‌توانید از طریق آن مخاطب را به خودتان جذب كنید، تبلیغات است. تبلیغات در دنیای بازاریابی آنقدر اهمیت دارد كه شركت‌ها و صاحبان كسب و كارها، زمان زیادی را به آن اختصاص می‌دهند و بودجه جداگانه‌ای برایش در نظر می‌گیرند. اما باید بدانید كه تبلیغات از راه‌های گوناگون و با روش‌های خاصی انجام می‌گیرد كه هر فردی در فعالیت بازاریابی خود باید آن را بداند.

در دنیای امروز صنعت تبلیغات درحالی‌كه پشتوانه‌ی قدرتمندی برای تضمین كیفیت ندارد، انواع محصولات گوناگون را (با آگهی‌های بازرگانی و تبلیغات مختلف) به دنیا معرفی می‌كند. با اینكه كمی تند و اغراق‌آمیز به نظر ‌می‌رسد، اما این نتایج برآمده از آزمایش هزاران آگهی تبلیغاتی طی چندین دهه‌ است. تجربه نشان داده‌ است، تنها نیمی از تبلیغات عرضه‌شده واقعا به نتیجه می‌رسند و بر الگوی خرید مشتری و انتخاب برند توسط او اثر مثبتی می‌گذارند، در حالی كه برخی از آگهی‌ها حتی تأثیر منفی روی فروش دارند!

«دنگ و فنگ» در قالب اجرای نمایش طنز در بخش های مختلف كارشناسی، گزارش طنز، تماس های مردمی » با حضور شخصیت های شناخته شده رادیو صبا مثل آقای نیك بختی به بیان نكاتی درباره صنعت تبلیغات و مشكلات پیش روی آنها می پردازد.
«دنگ وفنگ» روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت۱۱به تهیه كنندگی امیراكبری وبازیگری مهبد قناعت پیشه و نویسندگی ابوالفضل طاهری، سمیرا جعفری و عارفه فتحی تقدیم مخاطبان می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.