Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 35444
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 29 تیر 1401 - 15:53 |

«دنگ و فنگ» صادرات در رادیو صبا

«دنگ و فنگ» صادرات در رادیو صبا

رادیو صبا در برنامه «دنگ و فنگ» با نگاهی طنز به مشكلات و موانع تولید محصول صادراتی می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا،«دنگ و فنگ» عنوان یكی از برنامه های جدید این شبكه است كه با شعار «الف مثل اقتصاد» درراستای پرداختن به شعار سال با نگاهی طنز به بیان مسائل و مشكلات تولید در كشور می پردازد.
یكی از موانع جدی تولید در كشور قواعد و رویه‌های بروكراتیك نامناسبی است كه بر اجزای وزارتخانه‌های ذی‌ربط حاكم است، افرادی كه قصد سرمایه‌گذاری و راه اندازی كسب و كار در بخش‌های مختلف تولید را دارند با این موانع مواجه‌اند.

رادیو صبا دراین برنامه اقتصادی با نگاهی طنزبه نقد و بررسی این دنگ و فنگ های اداری می پردازد.

این برنامه روز پنجشنبه ۳۰ تیر با موضوع « تولید محصول صادراتی» تقدیم شنوندگان می شود.

صادرات برای بسیاری از كشور‌های جهان با اقتصاد‌های كوچك و بزرگ، بخش عمده‌ای از درآمد‌ها را تأمین خواهد كرد. سرمایه گذاران در كشور‌های مختلف با توجه به شرایطی كه دارند روش‌های مختلفی را برای صادرات انتخاب می‌كنند.
فرصت‌های بازار جهانی تا سه دهه پیش در انحصار چند كشور و چند شركت بزرگ چند ملیتی بود و میزان بهره مندی بیشتر كشور‌ها از عرصه تجارت بین الملل منحصر به صادرات مواد خام معدنی و تجارت‌های كوچك و محدود به مرز‌های كشور‌ها می‌شد. پیشرفت در فناوری، اینترنت و افزایش دسترسی به اطلاعات، ارتباطات و حمل ونقل، عناصر اثرگذار سال‌های اخیر هستند و نتیجه این شده است كه امروز، بازار جهانی نه تنها برای شركت‌های چند ملیتی و صادركنندگان مواد خام بلكه برای بیشتر كشور‌ها و حتی شركت‌های كوچك نوپا نیز فرصت‌هایی را به وجود آورده است. اكنون توانائی‌های علمی در خلق محصولات خلاقانه و نوآور، بیش از هر زمان دیگری فرصت ورود به عرصه تجارت بین‌المللی را برای پدیدآورندگانش فراهم كرده است.

«دنگ و فنگ» در قالب اجرای نمایش طنز در بخش های مختلف كارشناسی، گزارش طنز، تماس های مردمی » با حضور شخصیت های شناخته شده رادیو صبا مثل آقای نیك بختی به بیان مسائل پیش روی تولید می پردازد.

«دنگ وفنگ» روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت۱۱به تهیه كنندگی امیراكبری وبازیگری مهبد قناعت پیشه و نویسندگی ابوالفضل طاهری، سمیرا جعفری و عارفه فتحی تقدیم مخاطبان می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.